Avatar billede sunkist Nybegynder
06. maj 2002 - 22:36 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Tastatur fejl

Hejsa

Mit tastatur har aendret sig, saa jeg ikke kan skrive .....ja ,det kan jeg jo ikke skrive.
Og specialtegnene sidder forkert og flere er vaek.
Jeg var inde i kontropanel, saa tastatur, men det staar til dansk.
Det aendrede sig enten efter en genstart eller saa imens jeg lavede noget grafik og der gik ged i programmet.

Jeg har XP Pro.

Er der nogle, som ved hvor man kan finde en oversigt over evt. ALT+ 124 ligmed |
Avatar billede rallye Nybegynder
06. maj 2002 - 22:39 #1
Du kan finde alle "ALT+" koder (ASCII) koder f.eks her:
http://www.asciitable.com/
Avatar billede sunkist Nybegynder
06. maj 2002 - 22:42 #2
Tak, rallye. Det skal du nok faa point for senere ~ss~
Avatar billede loonz Nybegynder
06. maj 2002 - 22:52 #3
Du kan vel også bruge >Start>Programmer>Tilbehør>Systemværktøjer> Tegnoversigt (sådan ser det ihvertfald ud på Win2k). Herfra kan du kopiere dem direkte ind i dit dokument.

/Loonz
Avatar billede sunkist Nybegynder
06. maj 2002 - 23:08 #4
Loonz/ Ja, den bruger jeg ogsaa, men den har ikke alt.
Men jeg ville hellere havde mit tastatur til at virke. ~suk~
Avatar billede sunkist Nybegynder
07. maj 2002 - 13:28 #5
Jeg har fundet ud af det. Den havde selv skiftet til engelsk. Men det kunne jeg ikke fjerne, men 2 gang lykkens gang.

Rallye>> skriver du ikke et svar, så deler vi point. Du gav et godt link :)
Avatar billede rallye Nybegynder
07. maj 2002 - 13:31 #6
Det er fint med mig, tak :-)

Du kan finde alle "ALT+" koder (ASCII) koder f.eks her:
http://www.asciitable.com/