Avatar billede 01-gjk Nybegynder
09. maj 2002 - 09:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

FrontPage Server Extensions

Hvilke servere har FrontPage Server Extensions. Jeg er i gang med at lave en hjemmeside med brug af Frontpage og skal bruge en server med denne funktion for at nogle ting på siden skal virke.
Tak på forhånd :-)
Avatar billede code_master Nybegynder
09. maj 2002 - 09:56 #1
http://cliche.dk/page2.asp

det er det absolut bedste
Avatar billede code_master Nybegynder
09. maj 2002 - 09:57 #2
det koster kun fra 1 til 20 kr.

ps den med 20 pr. måned får man 100 mb!!! og alle former for understøttelse!!
Avatar billede esoulman Nybegynder
09. maj 2002 - 09:58 #3
Synes egentlig det er lidt vildt... Der må da stikke et eller andet under, siden de kan gøre det så billigt. Er der fri trafik også?
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
09. maj 2002 - 09:58 #4
Ups... Jeg glemte at nævne at det skulle være en gratis server!
Avatar billede podata Nybegynder
09. maj 2002 - 12:18 #5
http://www.internetplads.dk/soeg.asp

Her kan du finde masser af gratis plads.
Avatar billede duppe Nybegynder
10. maj 2002 - 22:39 #6
lige et dumt spørgsmål, hvis det er alm. frontpage man bruger til at lave siden i - skal den så understøtte frontpage extensions, eller er det noget helt andet
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 14:32 #7
Code-master hedder du Kasper HouGaard??
og kender du  Jesper HouGaard??
Avatar billede psitron Nybegynder
20. maj 2002 - 02:28 #8
duppe -> Jeg har opfattelsen af at du skal være nogenlunde avanceret i din brug af frontpage for at du har brug for Frontpage Extensions på dit web-hotel :)
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
06. juni 2002 - 20:10 #9
lælælæ
Avatar billede psitron Nybegynder
06. juni 2002 - 20:42 #10
lol
det er næsten altid det nemmeste svar der er det rigtige...