Avatar billede lasseline Nybegynder
12. maj 2002 - 11:48 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Regier en pdf fil

Findes der et program der kan åbne og ændre i et pdf dokument???

Avatar billede themustangman Nybegynder
12. maj 2002 - 11:50 #1
Acrobat Reader vel
Avatar billede lasseline Nybegynder
12. maj 2002 - 11:54 #2
nej det kan man ikke
Avatar billede lasseline Nybegynder
12. maj 2002 - 11:54 #3
man kan kun se dukomentet
Avatar billede perj Nybegynder
12. maj 2002 - 11:55 #4
Programmet hedder blot Acrobat, og med den kan du både læse og skrive/redigere.
se på adobe.dk
Avatar billede perj Nybegynder
12. maj 2002 - 11:56 #5
Avatar billede repsac Nybegynder
12. maj 2002 - 12:00 #6
Du kan _lave_ pdf-filer gratis (eks. LaTeX)
Men vil du hvis det "bare" er til at redigere osv. må man købe acrobat...
Avatar billede lasseline Nybegynder
12. maj 2002 - 12:00 #7
okay.. har lige tjekket deres side..

Programet koster 2500 kr og man kan ikke hente nogen demo eller try-out
Men det er iorden hvis du sponsere :)
Avatar billede repsac Nybegynder
12. maj 2002 - 12:05 #8
sådan er det... programmer koster penge, simpelthen fordi det har kostet penge at lave... logisk ikke?
Avatar billede perj Nybegynder
12. maj 2002 - 12:07 #9
Hvordan kan du afvise mit (korrekte) svar ??
Avatar billede lasseline Nybegynder
12. maj 2002 - 12:08 #10
der må da findes et program der kan redigere...

Har selv haft det, men kan ikke huske navnet på det..

Derfor afviser jeg dit dårlige svar!!!!
Avatar billede perj Nybegynder
12. maj 2002 - 12:10 #11
Din slags skal ikke fremover forvente min hjælp:-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. maj 2002 - 13:00 #12
Der er en feature i pdf formatet så man kan 'låse' den fil man har lavet og dermed forhindre at andre ændrer i den bagefter.

Sålænge filen ikke er låst kan du blot ændre med Acrobat.
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. maj 2002 - 13:03 #13
Ups. skulle ikke have været et svar. Enig med perj.
Avatar billede perj Nybegynder
12. maj 2002 - 13:04 #14
>> jakoba. Det er jo ikke det han spørger om. Han har forlængst fået svar, og bør lukke spørgsmålet. At man også kan anvende Illustrator til at redigere med, er noget andet, og jeg tror ikke på han tidligere har ejet dette program.
Avatar billede perj Nybegynder
12. maj 2002 - 13:06 #15
>>jakoba ;-)
Avatar billede spe Nybegynder
12. maj 2002 - 15:19 #16
Svaret er stadig Acrobat da det er dette program der er opfundet til at redigere pdf-er med.
pdf er simpelthen Acrobats fil format.
Hvis du spørger hvilket program der kan åbne og redigere en .ai og du får svaret Illustrator som er det korrekte svar må du jo acceptere at det er sådan.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2002 - 13:27 #17
lasseline> svaret er givet. At det så ikke lige er hvad du havde håbet på er lidt ærgerligt, men det ER det rigtige svar.

john_stigers - coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2002 - 22:26 #18
lasseline> du har oprettet 15 spørgsmål, men du har kun lukket de 3. var det ikke bare en kanon ide lige at tjekke om ikke der er en der har smidt et svar du kan bruge og så få lukket nogle af dem???
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=lasseline&option=22
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2002 - 19:57 #19
lasseline> savner lidt respons.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2002 - 19:43 #20
lasseline> savner stadig respons fra dig.
Avatar billede lasseline Nybegynder
07. juni 2002 - 23:47 #21
respons på hvad?? jeg har afsluttet spørgsmålet..
lille tisser??
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. juni 2002 - 23:50 #22
Jeg tror stiger ønsker du skal reagere på hans kommentar om at du ikke har fået lukket ret mange af de spørgsmål du har stillet.

mvh JakobA
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. juni 2002 - 01:14 #23
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 09:24 #24
afventer stadig respons fra bruger...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 16:50 #25
Er der ingen respons inden for 5 dage fra nu, vil brugeren blive deaktiveret...
Avatar billede lasseline Nybegynder
11. juni 2002 - 17:27 #26
lol... i tror da vel heller ikke jeg bruger dette navn mere vel??
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 18:42 #27
hvilket navn bruger du så?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 18:43 #28
nanoq> jeg tror ikke han har noget imod at blive deaktiveret lige nu.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. juni 2002 - 20:54 #29
lasseline deaktiveret.

Alle kommende "inkarnationer" af denne bruger, vil også blive slettet. Folk der som lasselinie skider højt og helligt på Ekspertens øvrige brugere, gider jeg simpelt hen ikke se.

NanoQ/coadmin
Avatar billede perj Nybegynder
12. juni 2002 - 00:05 #30
>> nanoq. Tak for dit initiativ. Ærgeligt der findes den slags pattebørn på eksperten der ikke værdsætter andres tid. Fint du har slettet ham/hende.