Avatar billede prime Nybegynder
14. maj 2002 - 08:58 Der er 5 kommentarer

Ang. Problemer med Qmail

Hejsa

Jeg har fulgt den finde guide på : lws.dk .. ang opsætning af qmail og vpopmail og qmailadmin.
Det er jo også meget fint , men jeg kan ikke få lov til og hente mail ned med fra Outlook fra den , og jeg får følgende fejlmeddelse :

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: 'xxxx.xxxxxxxx.xx', Server: 'xxxx.xxx-xxxx.xx', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR authorization failed', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92

Hva kan jeg havde gjort forkert. ? jeg HAR fuldt den guide en masse gange + jeg kan telnette til serveren og se at den kører.. Plz HJÆLP!
Avatar billede prime Nybegynder
14. maj 2002 - 08:59 #1
og lige en endnu mere underlig ting er jeg kan godt få kontakt til den via qmail admin :( .. og lige distro info :

Ny opdateret Debian :)
Avatar billede jalle Nybegynder
14. maj 2002 - 10:33 #2
Det kunne tyde på at dit password på din mailkonti ikke er tilføjet - har du prøvet at hente post uden dit password ?
Avatar billede gathond Nybegynder
14. maj 2002 - 21:41 #3
jeg vil også sige at fejlen:
-ERR authorization failed',
tyder på at dig brugernavn/password kombination er forkert, eller ikke oprettet
Avatar billede hrboom Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:26 #4
når du henter skal du skrive

test@test.dk som user..
Avatar billede hrboom Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:26 #5
user@doamin.dk

fx