Avatar billede padde Nybegynder
14. maj 2002 - 10:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

include virtual...

Hvis include virtual ikke virker på en server, hvordan eller hvilken funktion skal slås til for at ændre dette?

Jeg er virkelig dårlig til ASP - så et letforståelig svar foretrækkes ;-)
Avatar billede rou Nybegynder
14. maj 2002 - 10:23 #1
Så skal der på serveren, inde i Information Server, oprettes en Virtual Folder, med det navn du forventer.
Avatar billede cape Nybegynder
14. maj 2002 - 10:23 #2
<!-- #include file="aspside.asp" -->
virker dette ikke ?
Avatar billede cape Nybegynder
14. maj 2002 - 10:24 #3
ok...jeg har vist drukket lidt for meget....se bort fra min kommentar !
Avatar billede invisibleman Nybegynder
14. maj 2002 - 10:25 #4
rou: Ikke nødvendigvis.

<!--#include virtual="" --> kan tage en værdi som f.eks. "/minmappe/minfil.asp", hvor "minmappe" ligger i roden af ens "wwwroot".
Avatar billede padde Nybegynder
14. maj 2002 - 10:28 #5
...men hvad skal jeg så gøre, for at serveren vil understøtte dette?
Avatar billede padde Nybegynder
15. maj 2002 - 09:45 #6
?
Avatar billede padde Nybegynder
16. maj 2002 - 17:41 #7
?