Avatar billede staz Nybegynder
14. maj 2002 - 15:41 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Nyt site... ?

Hejsa Experter

En ven og jeg har en ide som vi gerne vil dele med alle andre der savner builder.dk og ligende sites. Vi vil starte et nyt site, som skal indeholde artikler, toturials osv. Jeg ved at dette er prøvet før, og vi kan godt undvære alle spydige kommetare til dette spm.

Vores problem er at et site som det vi gerne vil have i luften, kræver noget baggrunds programmering. Vi kan ikke programer i den stil og derfor er vores spm. om der var nogle som mener de kan se ideen i dette projekt og gerne vil hjælpe os. Der skal siges.... NO MONETOS. Jeg ved der er opbakning omkring dette spm., da det lige er blevet diskuteret: http://www.eksperten.dk/spm/210682.

Nu har vi taget intertivet, og vi gerne have lidt backup. Vi betaler alle udgifter der skulle være med domaine + hosting. Det vi gerne vil have jer til er at del jeres viden som her på eksperten... bare uden at få point for det. Artikler skal skrives, tutorials skal laves og det vil vi gerne have hjælpe til. Builder som mange af os savner lukkede pga. opdateringen ikke kørte. Hvis vi kan hjælpes af, tror jeg det kan lykkes at skabe et site som bliver opdateret jævnligt, og brugerne er glade for.

Hvis der er stemning for dette projekt kommer igang, får i yderlige detaljer...

---- Staz ----
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 15:44 #1
.
Avatar billede b0o Nybegynder
14. maj 2002 - 15:45 #2
icq: 69087797
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. maj 2002 - 15:45 #3
builder lukkede ikke fordi opdateringerne ikke kørte.
prøv at se denne www.e-udvikler.dk  er det noget i den stil du havde tænkt dig. De er først også lige startet op men tror det bliver kanont med tiden :)
Avatar billede foxwell Nybegynder
14. maj 2002 - 15:46 #4
jeg kan godt lave "bagdelen" til en portal, men så bliver det i ColdFusion... design skulle heller ikke være noget problem...

/foxwell

ps: hvad var builder? =) jeg går ud fra at det er webdesigntutorials osv, men man tager jo fejl af og til...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. maj 2002 - 15:52 #5
vil da godt hjælpe og donnere tutorials mm.... :D
Avatar billede staz Nybegynder
14. maj 2002 - 15:52 #6
Gizmo >> ?

bOo >> Kan ikke komme til ICQ lige nu. Jeg går udfra du er interesset?

Micheal k >> Efter www.builder.dk var opdateringen en del, og "teenage", problemer en anden. Jeg kendte faktisk ikke e-udvikler, men måske bliver det godt engang.

Foxwell >> Kan ikke sproget ColdFusio, og da jeg kommer til at stå for sitet, havde jeg håbet på asp eller php. Builder.dk var... se www.builder.dk
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 15:53 #7
staz >> bare fordi jeg gerne vil have en email når der var nyt i dette spørgsmål. Lyder da som en fin ide :)
Avatar billede staz Nybegynder
14. maj 2002 - 15:54 #8
master_nemo >> Flere af dig så ville verden blive meget lettere. Navn og www kommer selvfø´ på de artikler/tuts man laver. Bla. kommer alle tuts fra www.pixel-studios.dk over på sitet.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 15:55 #9
staz... ved godt det ikke har med spørgsmål at gøre, men på hjemmesiden står tutorial stavet "toturial" ... Bure du ikke få det rettet?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. maj 2002 - 15:57 #10
staz>> takker da :D
gluggede lige på pixel-studio.dk ....ved ikke om du er opmærksom på det, men tutorials er stavet forkrt på den..så det bare lige :D

btw.... jeg har ikke været så mege tpå builder, så vilke slags artikler er det? ... men vil ihvertfald meget gerne hjælpe med :D
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. maj 2002 - 16:02 #11
gizmo din brokrøv
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 16:06 #12
chokobear_dk >> styr dig affe. Din kommentar tjener intet formål.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. maj 2002 - 16:08 #13
gizmo --> kan du tilgive mig :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 16:11 #14
chokobear >> NEJ! bare fordi du vandt i tennis sidst, så behøver du ikke være så høj i hatten!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. maj 2002 - 16:13 #15
hmm de sidste to gange HA :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. maj 2002 - 16:13 #16
lol :D giz, du må da programmere den her side..! :D
staz>> hvis jeg kunne ville jeg...jeg sutter bare til php... giz har lavet det på www.coolart.dk for mig :D
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 16:14 #17
HEHE de ligner 2 Numserøve sum slåsser * L O L *
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 16:15 #18
Næsten ver Spørgsmål som har med DEsign at gøre...
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 16:17 #19
HVAD???? jeg skrev da <totuial>
INdex.asp....
</Toturial>
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
14. maj 2002 - 16:18 #20
master_nemo >> ingen grund til at lyve .... :)
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 16:21 #21
JOW

</totureal>
Avatar billede foxwell Nybegynder
14. maj 2002 - 16:22 #22
staz > ikke noget problem hvis vi bygger den med et CMS - så skal du aldrig røre ved koden =)
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 16:25 #23
foxwell->
Jeg er mere på hjemmebane hvis du skriver
cs vi glemmer alle M ok?
JAJA

</Tåturael>
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 16:27 #24
ok SKal jeg forklare Vad cs er staz??
det er et skydespil Faktisk et 3-D spil!!
Avatar billede foxwell Nybegynder
14. maj 2002 - 16:27 #25
zob > øhh... Content Management System. Hvordan skulle vi lave en portal i CounterStrike...??! =)

/foxwell
Avatar billede zob Nybegynder
14. maj 2002 - 16:29 #26
Jeg er Squ ligegLaD er bare på hjemmebane i cs jeg føler mig ik TRyG- :(
Avatar billede staz Nybegynder
14. maj 2002 - 17:09 #27
Til alle der har bemærket min lille stave bommert: toturial = tutorial.... Tak. Jeg burde egentlig få det rettet. Jeg vidst det sådan set godt, men har ikke fået gjort noget ved det.

Kan vi ikke prøve at holde det lidt mere relevant... altså vores indlæg. Jeg ved både hvad CS (faktisk ret fedt), og hvad CMS er.

Foxwell >> Hvis du laver det i ColdFusion, kommer det så ud som et Content Management System. For hvis det er sådan som jeg tror så takker jeg pænt nej tak. Så kommer jeg ikke til at kan lade det præcis som jeg gerne vil have det.

Gizmo >> Jeg ved du har styr på php. Men du kommer selvfølig selv med udspillet.

Mit forløblige layout ser sådan her ud: www.pixel-studios.dk/layout.jpg

---- Staz ----
Avatar billede master_nemo Nybegynder
14. maj 2002 - 17:11 #28
ser jo dejligt ud :D
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. maj 2002 - 22:14 #29
hey stax...sker der snart noget? :D
Avatar billede staz Nybegynder
17. maj 2002 - 08:00 #30
Det håber jeg... Jeg har haft lidt travelt her de sidste dage!

Indtil vidre har b0o kommet med et udlæg. Hvad ved jeg ikke endnu. Foxwell har jeg ikke hørt mere fra. Det er sådan set, det jeg har at holde fast i lige nu. Så jeg håber der er nogle asp, php hajer der svinger forbi her og ligger en komment.

---- Staz -----
Avatar billede www.jesper Nybegynder
18. maj 2002 - 09:34 #31
Det lyder spændene.
Jeg kan programmere i php, og vil da gerne hjælpe med at få siden op at stå.

Jezper
Avatar billede staz Nybegynder
18. maj 2002 - 10:54 #32
Jezper >> Det lyeder kanont. Jeg regner med at have en "struktur", over sitet klar til Mandag/tirsdag. Til den tid skriver jeg her igen... Hvis der er andre der vil hjælpe er de mere en velkomne.

---- Staz ----
Avatar billede www.jesper Nybegynder
21. maj 2002 - 21:20 #33
E-mail: jesper-wm@mail.dk
Avatar billede staz Nybegynder
27. maj 2002 - 14:56 #34
Hej igen....

Så har www.jesper fået "opgaven".... Sitet bliver nu udviklet i php. Jeg kommer tilbage og smider et link når sitet er oppe og kører. Husk nu vi får brug for jeres hjælp til at få sitet til at kører.

---- Staz ----