Avatar billede hkta Nybegynder
16. maj 2002 - 14:58 Der er 2 kommentarer

Flere trådløse mus

Jeg sidde på et kontor, hvor vi er flere der har en trådløs mus. Vi har problemer med at vi styrer hinandens mus. Hvordan løser vi det. Det er ikke os alle der kan benytte to kanaler på musen.
Avatar billede nikolan Nybegynder
16. maj 2002 - 15:03 #1
Jeg har haft held med at holde musen helt hen til conecteren og så "conecte" En mus af gangen og helt hen til dens connecter. Det var på Logitech mus.
Avatar billede jakeman Nybegynder
16. maj 2002 - 15:04 #2
Plejer man ikke at kunne stille hvilken kanal hver enkelt mus skal kører på manuelt via logitechs I-Touch software?? -Prøv at kigge efter det der!

/Jakeman