Avatar billede cpjg Nybegynder
19. maj 2002 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ïndy kan ikke downloades

http://www.nevrona.com/Indy/Download.html
det eneste jeg kan downloade er noget Winshoes, og så vidt jeg ved har Winshoes ikke det mindste at gøre med Indy-komponenterne....

Hvorfor står der ikke bare helt konkret:
DOWNLOAD INDY8.0 NOW

Avatar billede cpjg Nybegynder
19. maj 2002 - 21:46 #1
har fundet det.
Avatar billede pellelil Nybegynder
19. maj 2002 - 23:43 #2
Selv om du har "fundet det", vil jeg da gerne lige kommentere at INDY rent faktisk hed "Winshoes" tidligere.
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. maj 2002 - 15:21 #3
>>cpjg
Kan du ikke prøve at lade være med at bruge eksperten til noget du finder ud af kort efter... Ved godt man ikke kan forudsige fremtiden, men brug det først når du er lige ved at give op, og du ikke kan se andre muligheder end at spørge på eksperten... Du har hele internettet foran dig. Goooooogle for f*****!!! Jeg syntes ofte vi ser at du opretter et spørgsmål, svarer på det selv, eller opretter et lignende spørgsmål efter du har lukket det gamle. Der er ikke noget galt med at spørge de samme personer igen. Hvis du opretter et nyt spørgsmål kan det være at du skal til at have nye personer ind i sagen. Denne kan så blive besværlig at følge op på...

Det er ikke skældud, bare en pointer! ;)