Avatar billede mr-d Nybegynder
20. maj 2002 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wap login side

Hej med jer, jeg har fundet et wml/php script. Ved hjælp af det kan man checke sin pop mails med fx. en wap telefon. Mit problemer bare at scriptet er lavet sådan at den henter bugernavn, password, server og port fra en config fil. Det er jo ikke smart når der er flere brugere der skal bruge det.
Da jeg ikke rigtigt selv ved noget om wap/wml er det svært at skrive det om.
Det jeg skal bruge er at man bliver spurgt om brugernavn / password, istedet for at de er faste i configfilen. Server og port må derimod gerne stå i configfilen.
Scriptet ligger her: http://www.kryptisk.dk/getmail.php
Avatar billede mr-d Nybegynder
20. maj 2002 - 19:09 #1
Den må også gerne melde tilbage, hvis man taster forkert user/pass - config filen hedder: serverinfo.inc.php
Avatar billede mr-d Nybegynder
26. maj 2002 - 13:18 #2
hmm... generelt lidt dødt i denne kategori, men det er vel oxo. lidt nyt - lader spm. stå et par dage endnu
Avatar billede mr-d Nybegynder
01. juni 2002 - 18:08 #3
luk...