Avatar billede b0o Nybegynder
21. maj 2002 - 21:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner firma, hvor?

Hvor kan jeg finde et webdesigner firma der kan lave
en eshop, et betalings system der er koblet sammen med et loging system + et advanceret foto galleri, og som ikke skal have en arm for at lave det?
Avatar billede schaefner Juniormester
21. maj 2002 - 21:59 #1
Det finder du nok ikke, hvis du ikke villig til at betale.
Avatar billede sukos Juniormester
21. maj 2002 - 22:03 #2
Deres side ser ikke ud af noget, (er ved at blive lavet), men jeg ved de kan det der!!!

http://softman.dk/

Og det koster selvfølgelig, men de er ikke de dyreste og de er knalddygtige
Avatar billede destiny Nybegynder
21. maj 2002 - 22:04 #3
Hej, jeg har firmaet Divine Webdesign, og jeg vil muligvis være interesseret i at påtage mig opgaven. Jeg tager ikke en arm, men jeg arbejder selvfølgelig ikke gratis.

Hvis du er interesseret så send en mail til martin@divine-webdesign.dk med en beskrivelse af funktioner m.v. så vil jeg give et tilbud.

Martin
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. maj 2002 - 22:08 #4
Hvem vil henvende sig til et firma, der ikke engang har et website på nettet?

/per
Avatar billede sukos Juniormester
21. maj 2002 - 22:11 #5
Nu er det fordi jeg kender dem! Men det kan du vel læse????
Avatar billede sukos Juniormester
21. maj 2002 - 22:11 #6
Ups, det var jo ikke til mig!
Avatar billede b0o Nybegynder
21. maj 2002 - 22:28 #7
Jeg har aldrig sagt jeg ville have det lavet gratis, jeg vil bare heller ikke betale 60.000 det må da være i overkanten!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
21. maj 2002 - 22:29 #8
Få et tilbud fra www.webcode.dk. :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. maj 2002 - 22:31 #9
Hvad er det specifik du skal have lavet, og i vilket sprog, skal du have Web/mail hotel
og hvad er din death-line

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
21. maj 2002 - 22:31 #10
mail mig det på ricky@romdata.dk hvis det ikke er noget du vil ud med her

MC
Avatar billede klas Juniormester
21. maj 2002 - 22:33 #11
www.sharksforum.com - Her kan du oprette spørgsmålet, og få seriøse bud fra flere firmaer.. og derefter vælge den du mener er rigtig udfra prisen.
Avatar billede cdc Novice
21. maj 2002 - 22:34 #12
Kan du ikke specificere det lidt mere, evnt. sende det til mig på mail: cdc@get2net.dk

Arb. for øjeblikket i en wirksomhed der lever af at programere indenfor det du søger. Kunne tage det op med dem og høre hvad de skal have for det, og give dig en pris. Men jeg skal have lidt mere info.

/cdc
Avatar billede netsrac Praktikant
21. maj 2002 - 22:44 #13
Jeg er også villig til at lave det til dig, og nej det koster hverken en arm eller 60.000, men selvfølgelig er det heller ikke gratis. Jeg har i forvejen blandt andet lavet shopping løsninger for www.multitech.dk

Ring, mail eller skriv, vi skal nok finde ud af noget fornuftigt.

Se mere om mig på www.cnhweb.dk

info@cnhweb.dk
Avatar billede b0o Nybegynder
31. maj 2002 - 16:26 #14
lukker