Avatar billede nico Nybegynder
23. juli 2000 - 00:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Movia Manager

Jeg har desarat brug for et program kaldet \"Movie Manager\". Det er et program til at organisere videofilm hvor man kan rate dem med små stjerner.
Avatar billede razor Nybegynder
23. juli 2000 - 00:38 #2
Avatar billede nico Nybegynder
23. juli 2000 - 01:04 #3
Nah razor ikke programmer til at redigere og afspille men til arkivering m.m..
Avatar billede roslev Nybegynder
23. juli 2000 - 01:53 #4
Movie Organizer:

*****
Movie Organizer is a program that will allow you to categorize your movies, and print movie lists and labels. You can sort and print the movie list by title, actor, tape number, movie type, media type, and more. You can print individual labels, a page of labels, or any series of labels. Movie Organizer also allows you to select the label position and color, enabling you to color-code the movies by selecting different colors for different movie types. The updated version now includes some improvements to the user interface.
*****

http://download.cnet.com/downloads/0-10052-100-909518.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td
Avatar billede nico Nybegynder
23. juli 2000 - 01:59 #5
Nope roslev heller ikke det. Jeg har været inde på Download.com og Tucows men har ikke kunnet finde det.
Avatar billede roslev Nybegynder
23. juli 2000 - 01:59 #6
Video Recorder:

*****
Video Recorder is a simple database that can store the details of videos. It is designed to be easy to use, yet powerful, giving you the ability to order, search for, and print records. Video Recorder can store up to 1,000 titles, all of which can be edited using a simple interface. Freeware.
*****

http://download.cnet.com/downloads/0-10051-100-909498.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td
Avatar billede nico Nybegynder
23. juli 2000 - 02:04 #7
Og lad mig lige specificere: Jeg er ikke bare ude efter et program, jeg er ude efter DET program jeg nævnte.
Avatar billede roslev Nybegynder
23. juli 2000 - 02:06 #8
sorry - det så jeg først efter jeg havde postet :(
Avatar billede roslev Nybegynder
23. juli 2000 - 02:08 #9
Avatar billede nico Nybegynder
23. juli 2000 - 02:10 #10
YEEEEEEEEEEES!!!!!!!!! Det har jeg kun ventet 3 år på at finde:)
Avatar billede roslev Nybegynder
23. juli 2000 - 02:12 #11
Godt jeg fandt den rigtige efter alt det rod!
Og tak for de djævelsk mange point :-)
Avatar billede nico Nybegynder
23. juli 2000 - 02:16 #12
np bruger næsten aldrig Eksperten mere så de hober sig bare op:)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. juli 2000 - 14:08 #13
Spændende indlæg, men til alle deltagende en lille påmindelse om, at denne kategori er beregnet på spm. til os om Eksperten. På forhånd tak, og tillykke til Roslev med de mange point.