Avatar billede lhdesign Nybegynder
26. maj 2002 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sammekæde tabeller

Er det ikke muligt at sammekæde en tabel fra en www adr. via freks. en ftp server.
Avatar billede juks Novice
26. maj 2002 - 14:10 #1
prøv ----!!
Avatar billede juks Novice
26. maj 2002 - 14:12 #2
du kan sagtens med Ftp...
bare vælg linked tabel manager  også vælg ftp location ...
Avatar billede lhdesign Nybegynder
26. maj 2002 - 14:53 #3
Jeg få lov at koble ming op til min side og bliver også spurgt om brugernavn, når jeg så vælger min mdb fil skriver den ugyldig fil navn
Avatar billede juks Novice
26. maj 2002 - 15:02 #4
hvilket navn har din mdb
26. maj 2002 - 15:27 #5
Du kan IKKE sammenkæde til en Access .mdb over internettet! Du kan kun gøre det med en SQl server. Det ved jeg med sikkerhed (FTP står forøvrigt for File Transfer Protocol, hvorfor dette fuldstændigt udelukker sammenkædning).

Der findes forskellige løsninger, som silumere en sammenkædning, men i virkeligheden up- og downloader den filen og synkronisere, så det virker som en sammenkædning. Ikke optimalt!!
Avatar billede lhdesign Nybegynder
26. maj 2002 - 15:56 #6
Den hedder kunder.mdb
Avatar billede terry Ekspert
09. juni 2002 - 20:49 #7
Still one question is allowed
http://www.eksperten.dk/spm/216367