Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Prøv at animere din bølge som en profil, exstrude den og giv den nogle modifiers der bryder monotomien.
Modeler kun det du skal bruge i den specielle scene.
Smid så en hel del partikler på toppen (og andre steder det behøves) for at imitere skum. Lad det f.eks. vælte ned af stejle steder.
Lad skummet blive påvirket at noget vind.
Når du har animationen på plads, brug en hulens masse tid på overflader og lyssætningen (jo mindre du ser, jo mere pirrer du publikum -og jo mindre rendering).
Pladsk en masse regn hen over, enten i VideoPost eller som partikler (læg mærke til hvor meget nat og regn der kamuflerer CG-animationer generelt).
Og vigtigst: lav gode men korte kameravinkler \"håndholdt\" -det giver dynamik.
3D MAX er rimeligt nemt at benytte med gode resultater, når man har en historie!
Derfor går der 10 GODE MAX animatorer på éen SoftImage tekniker. Den var til dig i11uzion :-)
...don\'t tell me anything is easy in SoftImage...
prøv med et plane med en masse seg\'s (500-1000) smid derefter en FFD-modifier på, og form den som din bølge (i side view:o), prøv så at lege med noise modifier\'en, og noise/volume select i en kombination og så som sleepy sagde: en masse material editor animation, specielt gradient ramp vil være god i dette tilfælde tror jeg....
happy keying...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.