Avatar billede jump Nybegynder
29. maj 2002 - 19:20 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Råd til årsprøver ???

Er der nogen der har nogle råd til når man skal op i årsprøver i gymnasiet.

Jeg skal op i skriftlig mat. Mundtlig mat, fysik og tysk.

Har i nogle fif, råd eller andet ???
Avatar billede nuki Nybegynder
29. maj 2002 - 19:22 #1
Mød op 10 til 15 minutter før så du kan slappe lidt af. Så tænk på at det jo ikke er verdens undergang hvis du får en "dårlig" karakter (Som burde afskaffes).

-Nuki
Avatar billede klgn Nybegynder
29. maj 2002 - 19:23 #2
well, årsprøver er til for, at du kan prøve hvordan det er at være til eksamen.
Du kan selvfølgelig vælge at lade være med at læse, meen årsprøver er også en rigtig god mulighed for at læse op på det, du har gennemgået på klassen indtil nu. Så har du styr på det, hvis du skal til eksamen i fage næste år.

Men du bestemmer selv...

/klgn
Avatar billede beldring Nybegynder
29. maj 2002 - 19:25 #3
Årsprøver skal tages alvorligt, da de kan påvirke din årskarakter!!!
Avatar billede jump Nybegynder
29. maj 2002 - 19:37 #4
Ja....men det må de IKKE....men lærene kan vel ikke lade være
Avatar billede beldring Nybegynder
29. maj 2002 - 19:40 #5
Måske påvirker det ikke din årdkarakter i år, men lærene får et helt andet indtryk af dig, hvis du får en god karakter (hvis den ikke er god i forevejen). Jeg gik på Næstved Gymnasium, og havde en i min klasse, som lå på 7 i Engelsk, men efter han fik 10 til en årsprøve, fik læren et andet indtryk, og hun giver ham nu 9-10 for det samme stykke arbejde!
Avatar billede jump Nybegynder
29. maj 2002 - 19:46 #6
okay
Avatar billede jander Nybegynder
29. maj 2002 - 20:48 #7
Er der så nogen der har nogle gode råd, hvis man skal op i årsprøverne på HH??
Avatar billede jander Nybegynder
29. maj 2002 - 20:52 #8
30 Points, hvis nogen svarer på min kommentar...
Avatar billede beldring Nybegynder
29. maj 2002 - 22:09 #9
DU må IKKE svare i andres spørgsmål!!!
Avatar billede jander Nybegynder
31. maj 2002 - 14:32 #10
beldring>> Så kunne du jo evt. kommentere mig, og så få dine points i et "Points til Beldring" spørgsmål...

Hvad siger du til det?