Avatar billede ratzaiy Nybegynder
29. maj 2002 - 20:14 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Orange smider reklame i tvungen reklame i ørene på en

Er det bare mig eller synes i andre der også har Orange mayday at det er PISSEIRRITERENDE at man skal høre deres reklame om at man kan købe taletid på nettet hver eneste gang man ringer op!!
Avatar billede wzglobal.com Nybegynder
29. maj 2002 - 20:16 #1
Ja også mig... gad ikke høre det mere så er lige skiftet over til TDC :)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
29. maj 2002 - 20:16 #2
Ups glemte at skrive at det var når man havde under 30 kr. tilbage
Avatar billede d.e Nybegynder
29. maj 2002 - 20:22 #3
orange sucks :o)
Avatar billede realsource Nybegynder
29. maj 2002 - 20:23 #4
*lol* det tager ca. 25 sekunder før reklamen er slut!!
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
29. maj 2002 - 20:27 #5
er det ikke på en måde ulovligt??
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
29. maj 2002 - 20:35 #6
Tror ikke det ulovligt. Det har jeg altid være sådan at de siger at man skal huske at fylde penge på, så jeg tror ikke man kan komme efter noget der.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
29. maj 2002 - 20:40 #7
Det er i orden at de forklarer en at man har under 30 kr. tilbage, men de reklamerer jo også for deres netbutik
Avatar billede j0ker Nybegynder
29. maj 2002 - 21:51 #8
Er det hver gang man ringer op, at de starter med at fortælle om deres netbutik når ens konto er på under 30 kr.?
- Godt jeg har Telmore :o)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
29. maj 2002 - 22:19 #9
Jep hver eneste gang! Jeg har prøvet at ringe ind til deres kunderservice og der prøvede de at bilde mig índ at det var "en service" Yeah Right! Og jeg kunne desværre ikke få det fjernet
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
29. maj 2002 - 22:20 #10
Det eneste som gør at jeg stadigvæk bliver hos dem er at jeg har haft mit mobilnr siden 1998 altså 4,5 år og jeg gider ikke og have et nyt nummer
Avatar billede robotten Praktikant
30. maj 2002 - 15:12 #11
ratzaiy>> Du kan da bare få flyttet dit nuværtende nummer med over til fx Telmore. Bare underskriv den samtykkeerklæring Telmore sender, så opsiger de og flytter nummeret over.

(du kan self. også anvende andre selskaber, men har selv Telmore, og de styrer...)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
30. maj 2002 - 15:27 #12
jamen det er jo vel et abonnement og jeg vil gerne have taletid
Avatar billede robotten Praktikant
03. juni 2002 - 13:59 #13
Du kan jo gå ind på www.telmore.dk og læse mere.
Fx koster det 15 kr. i abonnement om måneden, hvis du ikke bruger telefonen særligt meget. Med taletid kommer du sikkert snildt op på ca. 4 kr. i minuttet, ikke? Dvs. ca. 4 minutters snakken, så er det hjemme, og derefter en lav takst pr. minut.
Men det er jo en temperament sag...
Avatar billede robotten Praktikant
10. juni 2002 - 09:26 #14
Har du fundet ud af mere?
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
19. august 2002 - 15:01 #15
lukker :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. oktober 2002 - 09:26 #16
Lige et ekstra slag for Telmore. Jeg har også Telmore og skiftede fra Orange pga de samme ting som du har problemmer med....

Endnu en grund til jeg skiftede var at Telmore er samme principt som taletidskort du skal bare aldig ud i en busik som lukker 17.30 hver dag. Du kan overføre penge ved brug af PC bank. Når ens kontp går mod 0kr får man en SMS at man er ved at løbe tør. Deres nye service er at man kan lave beling i stil med PBS så ens konto bliver trukket efter behov, men det bestemmer man selv om man vil give lov til. Det heel forgår let via deres hjemmeside hvor man også kan se al den trafik man har haft igennem tiden..

Så jeg er rigtig glad for jeg skiftede fra Orange til Telmore.