Avatar billede jander Nybegynder
29. maj 2002 - 20:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Just more music

Hejsa!
Endnu et musik spm! (som jeg forresten er ved at være træt af!) Men da det denne gang er mig der har fået en fed sang på hjernen, og ikke en af de andre, så jeg spørger alligevel hvem der har hørt denne sang! :-P

Her sidste dag hørte jeg et ret så fedt dance-nummer. En del af omkvæddet lød omtrent således:

They say i'm... trippin'
"Everytime i...." <-- Det er jeg lidt i tvivl om

og så kan ikke huske så meget mere... men der var vist heller ikke meget tekst udover dette ;)

Håber at her er nogle diskoteksbesøgende, som har hørt noget der kunne ligne dette...

På forhånd tak!
Avatar billede cazzznh Nybegynder
29. maj 2002 - 20:47 #1
Jeg er ikke med på hvilken sang du snakker om, jeg ville bare lige sige at jeg altid synes det er interessant med disse musik spørgsmål ;)
Stiller også nogen selv engang imellem.
Avatar billede jander Nybegynder
31. maj 2002 - 14:26 #2
Hmm... jeg har selv fundet ud af det...