Avatar billede dark-hunter Nybegynder
01. juni 2002 - 13:08 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

fedt tøj

hej

jeg har et problem jeg syntes meget af det tøj man kan købe i danmark er for grimt hvis i kender nogle sider hvor man kan købe noget tøj på så fortæl det den bedste side med det fedeste tøj bliver belønnet med pointet

"tjek"

hilsen

Mig
Avatar billede jander Nybegynder
01. juni 2002 - 13:11 #1
Prøv da lige at tjekke www.smartguy.dk - det er godt nok dansk, men det er sq okay kluns de sælger derinde!
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
01. juni 2002 - 13:16 #2
ja det er meget fedt men jeg leder efter noget lidt mere anderledes hjælp mig
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juni 2002 - 13:17 #3
Hvilken stil?
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juni 2002 - 13:18 #4
Jeg bruger selv http://europe.zoovillage.com en hel del. De er nogenlunde billige, og leverer hurtigt.
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
01. juni 2002 - 13:21 #5
noget anderledes
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juni 2002 - 13:22 #6
Anderledes? I forhold til hvad?
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
01. juni 2002 - 13:24 #7
noget fedt noget anderledes i forhold til hvad alle går i noget anderledes
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juni 2002 - 13:26 #8
Meget af det tøj du kan købe hos europe.zoovillage.com  kan ikke fås i danske forretninger, så på den led er der jo nok ikke så mange der går i det.

Men skal det være jakkesæt lavet af hørtæpper eller north face jakker med havtaske broderi? (håber du forstår budskabet ;)
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
01. juni 2002 - 13:28 #9
okay jeg forstår dit budskab

det skal være t-shirts med specielle tryk på og også gerne skjorter også på samme måde eller på andre måder forskellige.
Avatar billede nuki Nybegynder
01. juni 2002 - 13:45 #10
http://europe.zoovillage.com er da bare dyr som bare satan de samme t-shirts koster 100-200 kr. i min lokale butik (Subzero).
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juni 2002 - 13:50 #11
Tjah, deres tshirts er faktisk pænt dyre. Jeg har købt tre par bukser og en jakker der, og de har ihverttilfælde været en smule under markedsprisen.
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juni 2002 - 13:51 #12
Du skal jo også lige huske at gå ud fra medlems-prisen, da det er gratis at melde sig ind.
Avatar billede nuki Nybegynder
01. juni 2002 - 13:54 #13
ja men det er ikke meget igen
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
10. juni 2002 - 13:11 #14
ja det er mega mega
Avatar billede beldring Nybegynder
10. juni 2002 - 13:14 #15
prøv www.123yo.com ! ... den er dansk, og der er gratis levering ... tøjet er i stil med det på http://europe.zoovillage.com
Avatar billede peter1359 Nybegynder
28. marts 2011 - 18:54 #16
Prøv noget humör tøj i quint det er fedt med en cardigan
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2011 - 19:34 #17
Wow, den tænkte du længe over : )
Avatar billede MariaHelene Nybegynder
04. maj 2011 - 09:56 #18
Humör tøj er super fedt - tjek det ud her: http://www.fashn.dk/brand/humor