Avatar billede rotator Nybegynder
02. juni 2002 - 12:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Compaq Presario 724 Bærbar

Hejsa!

Hvis man kigger rundt omkring og tager folks generelle mening om Compaq mener de fleste at det er skod. Ihvertfald de stationære computere. Hvorfor gør de egentlig det? Går de tit i stykker eller hva?

Nu skal jeg til at købe bærbar og er blevet forelsket i en Compaq Presario 724. Er det en ok maskine eller er det noget skidt man skal holde sig fra?
Avatar billede kolzie Nybegynder
02. juni 2002 - 12:26 #1
Den har min mor også..
Pc'en er helt fin.. Der har ikke været nogen problemer med den, og den er hurtig (den er dog ikke lige så hurtig, som den stationære jeg sidder ved =) ) - men ja det ville være et godt køb. Hun købte den på tilbud til jeg tror det var 15.000 (sat ned fra 20.000)
Avatar billede rotator Nybegynder
02. juni 2002 - 23:29 #2
Ok, takker =)