Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
06. juni 2002 - 21:04 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Skærm

Hej jeg skal have mig en 17" med fladt billedrør...
Havde først tænkt på en AOC 7klr+, men der er ikke rigtigt nogen forhandlere der magter at skaffe lortet hjem =(... Hvad er forskellen på den og 7klr?

Ellers har jeg kigget lidt på en samtron 76p, men er lidt i tvivl om den har fladt billedrør!

Som i nok kan se går jeg efter en billig, men go skærm og i må gerne holde det på det plan ;) :D
Avatar billede pentium4 Juniormester
06. juni 2002 - 21:14 #1
Avatar billede dmcn Praktikant
06. juni 2002 - 21:15 #2
Hyundai ImageFlat F790D sidder jeg med, og det er det bedste skærmkøb jeg nogensinde har gjort. Billedet er perfekt, kører 1280 * 1024 @ 85 hz, 32 bit farver, og er yderst behagelig at arbejde ved.
Avatar billede xorioz Nybegynder
06. juni 2002 - 21:15 #3
for at sige det til dig er der ikke en prik til forskel kun at menuen på den ene er anerledes fra den anden
Avatar billede pentium4 Juniormester
06. juni 2002 - 21:16 #4
Og det var links til + modelen og her kan du læse lidt om den.
http://www.aoc-europe.com/PDF/datasheet_7klr%2B_eng.pdf
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
06. juni 2002 - 21:46 #5
Pentium 4 som jeg oxo skrev er der ingen forhandlere der har den på lager, og deres "forhandlere" har problemer med at få skidtet hjem til dem! Havde bestilt den ved en butik, og efter en måneds ventetid afbestilite jeg den! Har ringet til PRC og de har ikke nogen ide om hvor når den kommer! Men 7klr er vist ret nem at få, men vil lige vide hvad forskellen er på den og +'eren...!

Nogen der ved om samtron'en har fladt bileldrør!?
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
06. juni 2002 - 21:47 #6
okay xorioz og det er du helt sikker på? Ikke en eller anden fejl der er blevet lavet i +'eren?
Avatar billede pentium4 Juniormester
06. juni 2002 - 21:57 #7
PRC-Data skriver ellers 5-7 dage inde på www.edbpriser.dk
Avatar billede pentium4 Juniormester
06. juni 2002 - 22:04 #8
Hvis du kigger i det datasheet jeg sendte dig tidligere, kan du se, at der er forskel på "Low Radiation" hvor + modellen er TCO 99 og den anden kun TCO 92 godkendt og det betyder, at der er mindre stråling på + modellen.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
06. juni 2002 - 22:06 #9
Pentium 4, så tror jeg jeg vil have + modellen...
Men det der står på deres hjemmeside passer ikke en skid.. Jeg har ringet og fået det bekræftet hos prc! Der burde stå: ukendt leveringsdato eller sådan noget!
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
06. juni 2002 - 22:13 #10
Sådan er det faktisk for alle de forhandlere jeg har set!
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
07. juni 2002 - 08:44 #11
LOL nu står der 207 dages levering :D NOOO WAY!
Avatar billede pentium4 Juniormester
07. juni 2002 - 17:49 #12
Jeg ved ikke hvor du har det antal dage fra, for når jeg går ind på www.edbpriser.dk står der stadig 5-7 dage under PRC-Data og inde på deres hjemmeside står der, at den ikke er på lager.
Har du prøvet at ringe hertil:

GS Scandinavia A/S
Blokken 23 A
DK-3460 Birkerød
Denmark
Phone +45-45-821260
Fax +45-45-821261
Email: salg@gss.dk
URL: www.gss.dk

Tech Data Denmark A/S
Mileparken 12
2740 Skovlunde

Phone : +45 4488 7500
Fax : +45 44887576
E-mail : michael.holm@techdata.dk
URL: www.techdata.dk
Avatar billede pentium4 Juniormester
07. juni 2002 - 17:50 #13
Det er distributørerne i Danmark.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
07. juni 2002 - 23:42 #14
Hold musen over der hvor der står at den ikke er på lager...!

Kig her: http://home1.stofanet.dk/anders-en/billeder/207.jpg
Avatar billede pentium4 Juniormester
08. juni 2002 - 01:18 #15
Det lyder godt nok utroligt. Så lang tid kan man da ikke være om, at få en skærm hjem. Men prøv at ringe til de 2 distributører på Mandag.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
08. juni 2002 - 01:51 #16
De sagde ved prc at de skrev den tid, fordi det ikke overhovedet er til at sige hvornår den kan komme! Jeg har istedet bestilt en Hansol 710D da jeg savner en skærm _meget_...

Mange tak for hjælpen
/Anders
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
08. juni 2002 - 01:52 #17
Håber point fordelingen er ok...!
Avatar billede pentium4 Juniormester
08. juni 2002 - 01:56 #18
Takker.
Avatar billede sangfuglen-bertram Nybegynder
08. juni 2002 - 11:43 #19
Det er bare k... =)