Avatar billede nicki Nybegynder
08. juni 2002 - 11:45 Der er 13 kommentarer

wanna-save.dk.... fup?

Hej igen....
Jo det jeg gerne ville vide, var om der var nogen der har erfaringer med wanna-save.dk. Jeg vil gerne vide om der er nogen der ved om der er noget fup ved det og hvad "hagen" er... se f.eks. på telia choice abonnomenten, 0,25 kr for en sms????
40 i månedsafgift????, og samtidig telefoner der er ret billige.

Det jeg gerne ville vide, er om de taer røven på en, for nu at sige det på godt jysk....

på forhånd tak

//NHJ
Avatar billede popsy Novice
08. juni 2002 - 11:48 #1
Har købt telefon ved dem for et års tid siden, der var ingen uregelmæssigheder, jeg fik hvad de lovede!

popsy
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
08. juni 2002 - 11:50 #2
du må ikke lægge over 25 mb til download....da jeg så spurte dem hvorfor fanden må så kunne købe 200 mb ekstra hvis man alligevel ik måtte bruge dem, svarere de ik tilbage....

brug cliche.dk i stedet....
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juni 2002 - 11:51 #3
jeg skulle også købe en mobi igennem dem, men 2 af min venner havde også købt igennem dem, og de fik sim kortet, men aldrig telefonen..
og telia vil ikke slippe dem, og de få regninger på telefon opkald, som er umuligt (kortet ligger i ubrudt orginal indpakning, og har ALDRIG været i en telefon!)

jeg mener at der gik ca 8måneder før de var HELT udeaf telias klør!

så jeg droppede dem wanna-save.dk ;o)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
08. juni 2002 - 11:52 #4
dammmmmmn..he-he..troede du tænkte på wannafind.dk

me stupiiiiiid
Avatar billede vardepigen Praktikant
08. juni 2002 - 12:12 #5
min niece har købt sin telefon hos wanna-save, og har absolut ikke haft problemer med dem..
Avatar billede nicki Nybegynder
09. juni 2002 - 19:20 #6
Ok..... det vil jeg naturligvis alt sammen tage til efterretning.... er der forresten noge der ved noget om betalingsformen???
Avatar billede vardepigen Praktikant
09. juni 2002 - 21:05 #7
det kan du se på www.wanna-save.dk
Avatar billede nicki Nybegynder
10. juni 2002 - 13:12 #8
hvor?????..... jeg kan se at betalingen foregår over PBS, men det gælder vel for abonnoment, og ikke telefon???
Avatar billede popsy Novice
10. juni 2002 - 17:27 #9
Saks fra sidste side i bestillingen:

Betaling:
Hvis du accepterer, skal du vælge hvordan du vil betale.
Du kan betale forud, ved at overføre pengene til vores bankkonto.
Eller du kan betale med betalingskort

popsy
Avatar billede popsy Novice
06. august 2002 - 09:45 #10
Lukketid?

popsy
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. august 2002 - 09:48 #11
rkhdk > sjovt at du siger det, min nabo bestilte også to telefoner hos dem, de har fået sim kortene, for tre til fire måneder siden (det var ca. to måneder efter at de havde bestilt, men telefonerne har de stadig ikke set, sim kortene er, som du siger, ikke brugt, men alligevel kommer der regninger
Avatar billede popsy Novice
25. august 2002 - 16:01 #12
Lukketid ?

Popsy
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 11:46 #13
Få så lukket det her sp. + dine andre gamle spørgsmål, du har over 600 gamle point ude!!!