Avatar billede zeptic Nybegynder
10. juni 2002 - 13:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

414: Request-URI Too Large

Jeg sidder med en Apache webserver, og har brug for at kunne ændre i konfigurationen, således at der kan accepteres længere URL's. Hvorledes gøres dette??

(Jeg ved godt at det er bedre at post'e end get'te, men pga. tidspres er det ikke muligt at ændre den bagved liggende kode.)

Avatar billede zeptic Nybegynder
10. juni 2002 - 13:57 #1
Har fundet løsningen.

LimitRequestLine fortæller hvor mange bytes man kan have i sin URL. Desværre kan den ikke overstige den værdi Apache er compileret med, så jeg bliver nødt til at finde ud af hvordan det gøres.......
Avatar billede zeptic Nybegynder
12. juni 2002 - 09:08 #2
Opdatering:

I kildeteksten til apache skal der rettes i filen httpd.h. Linen der skal ændres er nedenstående:

#define Default_Limit_Request_Line 8190