Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 16:24 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

fkfo.dk

Dette site har jeg hurtigt kastet sammen, hvad syns i om det, og hvad kan jeg lave om??

http://www.fkfo.dk
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 16:24 #1
Det skal lige tilføjes at sitet er optimeret til 800x600!
Avatar billede nicidem Nybegynder
12. juni 2002 - 16:26 #2
Du skal nok lige lave det så den tjekker om alle felter er udfyldt i formen!!
Avatar billede vardepigen Praktikant
12. juni 2002 - 16:27 #3
pænt og overskueligt sat op....

god brugervenlighed....
det negative er baggrundsfarven... den er for kedelig

/anita
Avatar billede askhoej Praktikant
12. juni 2002 - 16:27 #4
Du mangler et design og validering af indtastningsfelter.
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 16:28 #5
Hvilken form for baggrund skulle det evt. så være?
Det med validering skal helt klart laves =)
Avatar billede vardepigen Praktikant
12. juni 2002 - 16:30 #6
det må gerne være en blå farve.... men den du har valgt virker "grumset".....
Avatar billede nicidem Nybegynder
12. juni 2002 - 16:30 #7
under kontakt syntes jeg du skulle lave en side, istedet for at man mailer til dig med det samme! lav en side hvor din e-mail står og jeres  adresse fx...
Avatar billede nicidem Nybegynder
12. juni 2002 - 16:30 #8
brug "verdana" som skrifttype...
Avatar billede knarf Nybegynder
12. juni 2002 - 16:41 #9
det ville ikke skade hvis der kom nogle billeder ind. og så syntes jeg ikke lige at det er til at finde ud af hvad det der man kan købe på siden!?

//Knarf
www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede funguy Nybegynder
12. juni 2002 - 20:28 #10
I øjeblikket arbejdes der på at få billeder af produkterne op (under "produkter")
Jeg synes det fremgår ret klart at det er Parker kuglepenne vi sælger, da der er den der lille prisoversigt, ved siden af bestillingsfeltet, men er det bare mig?
Avatar billede vardepigen Praktikant
13. juni 2002 - 06:42 #11
Det vil da helt klart være flot, med et par fotos, men det fremgår tydeligt at det er kuglepenne, der er tale om.....
Avatar billede danielbaek Nybegynder
13. juni 2002 - 09:23 #12
Du burde nok lave en eller anden overskrift/logo. Evt. bare Fyns Kontorforsynings logo (hvis de har noget). Ellers ening i det med baggrundsfarven og skrifttypen.
Lav farven på linksne i menuen om, ihvertfald farven når man har besøgt dem, og kontakt bør nok umiddelbart ikke være en "mailto" da det ikke fremgår så tydeligt at man går i gang med sit mail program ved at bruge "kontakt" - (var det mærkeligt formuleret?)

/Daniel - www.baek.tk
Avatar billede funguy Nybegynder
14. juni 2002 - 01:15 #13
Hvis nogen af jer stadig følger med, så har jeg lavet lidt om nu, så hvis nogen vil tjekke, ville det være dejligt!!
Avatar billede vardepigen Praktikant
14. juni 2002 - 06:34 #14
Det har da pyntet en del på siden. Jeg glæder mig til at se det videre arbejde med siden.... god arbejdslyst...

/anita
Avatar billede funguy Nybegynder
20. juni 2002 - 21:31 #15
Takker for hjælpen.. vender tilbage =)
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
31. august 2013 - 13:13 #16
Hej funguy. Med hvilken ret henviser du til www.fkfo.dk? Denne hjemmeside har du da ikke noget at gøre med. Så jeg vil venligst, men meget bestemt, anmode om at du fjerne dette link og ikke lade som om du har lavet siderne.