Avatar billede dp-boy Nybegynder
14. juni 2002 - 19:58 Der er 6 kommentarer

Bundkort og Pentium 4 købes

Hejsa!

Ja som overskrifen antyder så er jeg interesseret i at købe et bundkort, samt en Pentium 4 processor.
Er det måske noget en af jer ligger inde med??? Hvis det er så skriv endelig ;o)

Mvh.
Daniel
Avatar billede dp-boy Nybegynder
14. juni 2002 - 19:59 #1
Hmm... Måske er mit spm. formuleret lidt forkert. Måske fremstår det som om den skal være bundkort+processor, men skriv endelig hvis i kun har en af delene.

Eneste krav er selvfølgelig at det er en P4 (Helst NW 1,6 - 1,8 GHz), samt at et evt. bundkort kan bruges til en P4.
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juni 2002 - 20:05 #2
Skal det været nyt eller brugt?
Avatar billede dp-boy Nybegynder
14. juni 2002 - 20:13 #3
mini-me >> Ja, det er sq lidt ligemeget ;o)

Forresten så var det jo dig der gav mig et pænt tilbud på et system her den anden dag, var det ik???

Kom egentlig lige til at tænke på noget. Du må da som hardware-forhandler være i besidelse af f.eks. demo.modeller, eller ting som er blevet brugt i udstilling etc.??
Har du evt. noget som du kunne give mig et godt tilbud på ?? ;o)
Avatar billede cd23mj Nybegynder
14. juni 2002 - 20:40 #4
hvorfor købe brugt?

en 1600 Nw + ecs mobo = ca 2k så måske det var noget for jeg kan da ikke forestille mig at der er nogle som vil sælge en p4nw + mobo med mindre det er defekt og den gamle p4 kan vist ikke betale sig at putte penge i =)
Avatar billede dp-boy Nybegynder
14. juni 2002 - 20:44 #5
cd23mj >> Hvorfor købe brugt?? For at købe lidt billigere ;o)

Har dog også STÆRKT overvejet at købe nyt, og det kan da også være at det ender med det.
Men før jeg gjorde det ville jeg jo lige høre om nogen herinde måske havde et godt tilbud =)
Avatar billede riversen Nybegynder
14. juni 2002 - 22:48 #6
prøv dog istedet i dk.marked.privat.edb eller på qxl...