Avatar billede tue Nybegynder
15. juni 2002 - 22:32 Der er 6 kommentarer

Reference IP

Jeg ved at det er muligt at få brugerens reference adresse, men er det også muligt at få reference ip'et?
Avatar billede pfp Nybegynder
15. juni 2002 - 22:34 #1
Nej, det mener jeg ikke det er. Så skal du ind og lave en lookup på hosten og det tror jeg ikke du kan...
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
15. juni 2002 - 22:41 #2
'reference adresse' hvad er det helt præsic?
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
15. juni 2002 - 22:41 #3
Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR") eller hvad?
Avatar billede tue Nybegynder
15. juni 2002 - 22:49 #4
nej, når en bruger kommer til ens side, kan man se hvilken side brugeren kommer fra ved servervariables("http_referer")

Det jeg gerne vil vide er om man også kan få ip'et fra den side som brugeren lige er kommet fra.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
15. juni 2002 - 23:06 #5
Nå, ok.
Så skal du gøre som pfp siger, ind og lave et lookup på hosten.
www.myip.dk gør det på en eller anden måde, så det kan du nok også.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
15. juni 2002 - 23:10 #6