Avatar billede nulleinc Nybegynder
17. juni 2002 - 15:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

program ønskes

Hej,

jeg søger et program som starter når windows starter.
Det skal være en menu hvor jeg kan ha' icon'er til Explorer og mine spil.

Findes der sådanne programmer??

Avatar billede ghazaleh Nybegynder
17. juni 2002 - 15:03 #1
kan du ikke bare placere nogle genveje til de programmer du skal bruge i en mappe på skrivebordet?
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2002 - 15:03 #2
Det kan active desktop
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2002 - 15:26 #3
Eller bruge "Hurtig Start" Menuen nede i proceslinien
Avatar billede nulleinc Nybegynder
17. juni 2002 - 15:46 #4
Jeg har ikoner på skrivebordet, men det jeg gerne vil ha' fat i ER en form for program hvor en menu styrer det hele.
Dels så jeg undgår at mine børn og andre barnlige sjæle laver lort i mit skrivebord!
Avatar billede nulleinc Nybegynder
19. juni 2002 - 14:34 #6
nej Susanne, det er heller ikke sådan noget jeg søger.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
19. juni 2002 - 21:29 #7
øhmm ok hvad så med denne her

http://download.com.com/3000-2189-8838566.html?tag=lst-0-11

er det noget i den stil du er på jagt efter??
Avatar billede nulleinc Nybegynder
23. juni 2002 - 16:41 #8
det bliver et accepteret svar Susanne, men kun fordi du i det mindste har forsøgt at hjælpe.

Jeg vil prøve at lave det som en hjemmeside med henvisninger til filerne på c drevet!

Kim
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 16:59 #9
>nulleinc øhh thnx I guiss

...men hvis den heller ikke rammer 100% plet - kan du så ikke komme med lidt flere specifikationer til hvad det er du ønsker ??