Avatar billede priczor Nybegynder
17. juni 2002 - 15:04 Der er 5 kommentarer

rEGISTRY

kan man ændre noget i clientes reg db med javascript?
Avatar billede speedy Nybegynder
17. juni 2002 - 15:11 #1
hehe nej heldigvis ;)

forestil dig hvilke katastrofale følger dette kunne medføre.

/SpEeDy
Avatar billede priczor Nybegynder
17. juni 2002 - 15:20 #2
ok tænkte bare der er da nogen ting man kan som stanard hjemmesider osv,....
og der kommer den op og sprøger... det ville jo ingen katastrofe lave..
Avatar billede speedy Nybegynder
17. juni 2002 - 15:24 #3
nej, det er selvfølgelig ingen katastrofe at tilføje til Favorites og sætte Start-siden, men der er så mange andre ting man kan inde i registreringsdatabasen som kan skabe katastrofale følger...

/SpEeDy
Avatar billede fireblast Nybegynder
17. juni 2002 - 23:45 #4
well..det er muligt at lave det sådan at den spørger om du vil sætte den pågældende side som startside, og sætte den i favorites..
Avatar billede fireblast Nybegynder
17. juni 2002 - 23:45 #5
men ved ik om det var det du ville frem til?