Avatar billede php_teddy Nybegynder
18. juni 2002 - 00:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ram der fucker

Hej

Jeg har 256 ram i min pc...(win98se) og jeg køre ikke sådan store programmer... men den poper tit op med jeg har ikke nok ram.

HVad kan jeg gør.. ?!
Avatar billede hub Nybegynder
18. juni 2002 - 00:53 #1
Problemet er ikke mangel på RAM, men den måde 98 anvender den på. Gå i start-kør-skriv msconfig- og fjern krydset fra alle, ikke strengt nødvendige programmer, der starter op sammen med din 98. Genstart maskinen, h-klik denne computer og se hvad du har af ledige systemressourcer--det vil garanteret være mere end før.
Avatar billede e.p. Nybegynder
18. juni 2002 - 00:57 #2
brug dette program: http://www.analogx.com/contents/download/system/maxmem.htm som rydder op i det der ligger i ram....
Jeg har brugt programmet i næsten 2 år, både under win98, win2000, og nu winXP (det er gratis)
Avatar billede e.p. Nybegynder
07. juli 2002 - 00:13 #3
Virker det bedre
Avatar billede php_teddy Nybegynder
07. juli 2002 - 15:24 #4
nej synes hele computeren bliver langsommer... :(
Avatar billede e.p. Nybegynder
07. juli 2002 - 20:57 #5
Det lyder meget usandsynligt da programmet løbende rydder op i RAM'ene
Her: http://www.forrestandassociates.co.uk/pcforrest/swapfile.html#T3 kan du læse om mulighederne for at tweake dine RAM
Avatar billede php_teddy Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:28 #6
lukker og slukker da jeg ikke fik et brugbart svar
Avatar billede e.p. Nybegynder
11. oktober 2002 - 09:00 #7
Sig mig engang....hvad havde du forventet ???
at jeg kom og byttede dem ud med mine egne !!!