jeg har fået at vide at jeg skal lave en fælles database for alle brugere.. men jeg har ingen ide til hvordan jeg gør...jeg har lavet et hurtig dodkument i access hvor der står noget om 4 personer og så ved jeg heller ik hvordan man gør rasten. vi har senere fået at vide at dokumented skal kunne blive opdatedere hvergang brugeren logger på netværket, jeg håber i kan hjælpe mig og i kan også bare kontakte mig over icq mit nr er 71881698
trineax>It would take far too long to teach you how to use Access, if thats what it is your having problems with. So I suggest you get hold of a book on Access. If you are maiking a multi-user application then concider having the DATA tables in a backend database and the forms etc. in the front end database. The backend is on the server so that ALL users have access to it and the frontend can be on the server or on each users PC! The backend tables are LINKED to the front end.!
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.