Avatar billede dezigner Nybegynder
19. juni 2002 - 23:14 Der er 18 kommentarer

Figur til T-shirt

Er der en tegner herinde, jeg mangler en figur til nogle t-shirt.....

Så hvis der sidder en der kan tegne en/flere fede figur, gerne lidt cartoon agtigt og lidt kulte samtdig være lidt sjov....og så skal figuren være simple (stregtegninger eller hvad det nu hedder)

fx. south park lignede figur.....

hvis den rigtige henvender sig kunne der evt. laves en bytte handel med noget webdesign eller lignede...

så bare kom med nogle forslag :-)

Avatar billede zer0c00l Juniormester
21. juni 2002 - 13:34 #1
www.weblauncher.dk/lawrizze/tegningtileksperten.jpg eventuelt.. Det er et gammelt billede jeg har haft liggende i lang tid...
Avatar billede dezigner Nybegynder
21. juni 2002 - 21:44 #2
tak for dit bidrag - men det er ikke lige den stil jeg søger :-)
Avatar billede tcb Nybegynder
21. juni 2002 - 21:45 #3
dezigner.. mit firma kan nok hjælpe dig..vi har lige færdig gjort www.bakketuren.dk, er det noget ala ham der du mener? men det må altså blive mod betaling
Avatar billede dezigner Nybegynder
21. juni 2002 - 21:52 #4
Ja det var lidt bedre - men ikke helt det jeg søger så tak for dit bidrag også!!!!
Avatar billede tcb Nybegynder
21. juni 2002 - 21:54 #5
hmm.. det er meget specifikt dette spørgsmål så ;)
Avatar billede delwin Nybegynder
21. juni 2002 - 21:57 #6
zer0c00l << Har du tegnet det..?? Det er satme flot.. har du tegnet det efter et billede eller hvordan..???
Avatar billede zer0c00l Juniormester
22. juni 2002 - 11:53 #7
En af mine venner har tegnet det til mig.. Men det er et stykke tid siden :) Du kan bare bruge det.. Har du ICQ? Så kan vi lige snakke nærmere om det :D
Avatar billede zer0c00l Juniormester
26. juni 2002 - 17:40 #8
Hallo???
Avatar billede delwin Nybegynder
26. juni 2002 - 17:53 #9
zer0c00l << det var jo altså ikke mig der bad om et billede.. det var dezigner.. jeg synes bare at det er en flot tegning
Avatar billede zer0c00l Juniormester
18. juli 2002 - 14:34 #10
hehe ok :) damn ...
Avatar billede atf_nova Nybegynder
15. august 2002 - 10:02 #11
hva ska figuren repræsentere ?
Avatar billede zer0c00l Juniormester
06. september 2002 - 07:26 #12
luk spm evt.??
Avatar billede lamina-dk Nybegynder
16. september 2002 - 16:02 #13
er sp lukket eller er du stadig interesseret? så vil jeg da gerne forsøge at tegne noget :)
Avatar billede Trine Nybegynder
12. oktober 2002 - 12:12 #14
TCB: Hvad er der på www.bakketuren.dk? Hos mig stiller den videre til coolsms.dk, hvor der ikke er noget imponerende grafik.
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
23. april 2003 - 23:11 #15
prøv at tjekke denne side: http://www.jakobkramer.dk, han er skide god til at tegne...!
Avatar billede nixi- Nybegynder
28. august 2003 - 21:37 #16
zer0c00l må jeg se din figur jeg er intereset
Avatar billede zer0c00l Juniormester
17. december 2008 - 18:17 #17
Jeg kan godt lide, at der kommer et nyt svar 5 år efter :-)