Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 12:54 Der er 38 kommentarer

Freelancer modtager asp opgaver

Står du og mangler en hjælpende hånd til udvikling af dit / firmaets asp programmering, står vi gerne til rådighed. Vi er ikke nået bereau som skal have dækket udgifter til lokaler og server, men vi er 2 friske asp udviklere som står til rådighed...

Vores kompetencer er :
ASP
CSS
HTML
DHTML
SSI

Ja jeg kan sku mange ting, men jeg beskæftigere mig primært KUN med ASP opgaver... Vores slogan er Creative asp og det står vi fuldt inde for.

Men giv et kald på 40 61 64 31 eller på mail : Mail@mobisend.dk

Vi har ikke nået at få lavet så mange referencer, men har disse :

www.mobisend.dk/webcodes.dk
www.mobisend.dk
www.peppino.dk

og en masse test....
Vi ser frem til din opgave !
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 12:58 #1
En lille fejl i teksten >>> Ja vi kan mange ting, men vi beskæftigere os primært KUN med ASP opgaver... Vores slogan er Creative asp og det står vi fuldt inde for.

Det gamle var :

Ja jeg kan sku mange ting, men jeg beskæftigere mig primært KUN med ASP opgaver... Vores slogan er Creative asp og det står vi fuldt inde for.
Avatar billede 3355264 Nybegynder
20. juni 2002 - 13:02 #2
hvor meget skal i have i timen?
Avatar billede staz Nybegynder
20. juni 2002 - 13:07 #3
Hvad er jeres priser ja... Arbjeder i på projekt vis, eller på timebasic.
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:12 #4
Til alle interesserede:

Vi arbejder ud fra kundens ønsker og nej vi tager en fast pris, men kom med en opgave og vi kommer med en pris...

Jeg kan ikke bare slynger priser ud til højre og venstre uden at kende opgaven, da der er betydelig forskel i priser af en opgaves størrelse...
Avatar billede 3355264 Nybegynder
20. juni 2002 - 13:17 #5
hvad nu hvis jeg ønsker at få lavet en 2d/3d chat.. hvor du kan chatte og samtidig rykke rundt med figure så andre kan se dem...

hvor meget tager i fx. for det?
Avatar billede z42cool Nybegynder
20. juni 2002 - 13:19 #6
nået = noget
bereau = bureau
beskæftigere = beskæftiger
Man kan ikke beskæftige sig primært med noget og beskæftige sig KUN med noget. Ordet primært forudsætter at man laver andre ting.

Forudsat at i er bedre til ASP end i er til dansk, har jeg måske nogle opgaver. Jeg har dog brug for følgende oplysninger. Hvor er i placeret geografisk og har i mulighed for mødedeltagelse over hele landet? Har i nogen form for formelle kvalifikationer? Hvad er jeres alder?

P.S.: Hvad skal man skrive for at få de udlovede point?
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:21 #7
det er en opgave som vil tage meget lang tid, men jeg kan oplyse at opgaven vil være meget dyr at få lavet, da en chat er langvarig at lave, men jeg vil vel tro at prisen vil være over 30.000
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:24 #8
z42cool <<< vi takker for henvendelsen og kritikken og jeg kan oplyse at jeg er studerende på HTX i Odense på fyn.Og din kritik af nået = noget er forkert da vi mener ikke at have tid og det er nået !

Men hvad er et for opgaver du snakker om... Pointene bliver delt ud når vi har fået opgaver selvfølgelig...
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:25 #9
Vi er placeret på fyn og er unge dreelancere med erfaring indenfor asp og har du en opgave er du velkommen til at få den lavet hos os. Men fortæl lidt mere om opgaverne du har ???
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:28 #10
har I en opgave eller flere er vi interesserede... Men skriv til mail@mobisend.dk eller ring på 40 61 64 31 som ovenfor er beskrevet...
Avatar billede locturian Nybegynder
20. juni 2002 - 13:30 #11
z42cool, hvis du ønsker en samarbejdspartner, der er lidt kyndig i det danske sprog, så smid mig en mail, og vi finder ud af noget ;)

(loc@popper.dk)

tf_web; Bare et godt råd, lej en til at lave jeres formuleringer, da det ikke just udtrykker at i har styr på sagerne, hvis i staver som en 4'klasser.... Sorry, som sagt, bare et godt råd.... :)
Avatar billede z42cool Nybegynder
20. juni 2002 - 13:31 #12
At det du ønsker at kommunikere eventuelt er at i ikke har tid til at starte et bureau gør da bestemt ikke sætningen mere rigtig.

Vi er ikke nået bereau som skal have dækket udgifter til lokaler og server

Vi er ikke noget bureau som skal have dækket udgifter til lokaler og server

Vi har ikke nået at starte et bureau og har derfor ikke udgifter til lokaler og server

Vi har ikke tid til at starte et bureau og har derfor ikke udgifter til lokaler og server

Alt andet end den 1. :-)
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 15:08 #13
Mange af stavefejlene skyldes skrivefejl...

Jeg er også ligeglad med jeres kritikker, det er asp det gælder. jeg synes I er lidt tåblige når I kan se at vi søger opgaver, men I skal bare ind og ødelægge tråden - kan det virkelig passe man måd et her på eksperten.dk - jeg vil i hvertfald spørge en co-admin til råds.
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 15:10 #14
OKAY men næste gang I vil komme med noget i spørgsmålet her, vil jeg gerne bede om noget seriøst...

Jer skom har skrevet har I nogle opgaver eller er det bare for at fylde vores spørgsmål med ligegyldige indlæg...
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 15:11 #15
Er der nogen af jer, som har en opgave, er I velkommen til at kontakte os...
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 15:13 #16
z42cool <<< har du en opgave eller du ønsker måske ikke at bruge os ???
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 15:24 #17
z42cool>

Det er godt at se at du er så god til at stave, virkelig rart. Din dansklærer må være stolt.

Hvad er pointen i at rette i andre folks indlæg? Det lyder for mig som om du bare skal føle dig hævet over andre, og derved kompensere for et eller andet.

tf_web>
Undskyld jeg spamer.
Jeg tror godt jeg vil prøve at smække noget sammen til jeres side (det var mig der søgte nogle grafiske opgaver)
Så hvis du har lidt info om hvad der skal være på den side så sig lige til :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
20. juni 2002 - 16:14 #18
Hvad vil det kost hvis jeg skulle have lavet det samme som her

http://tv.tv2.dk/tv/?Region=1&KanalID=0&Soegeord=&Dato=0&Periode=2&Kategori=0

at når du kigger på teksten (overskriften) - i dette tilfælde navnet på udsendelsen, at rod teksten så dukker frem?? i dette tilfælde program beskrivelse
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 16:28 #19
djeclemen: Det er ikke asp, men bare javascript :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
20. juni 2002 - 16:41 #20
det kan vel laves i asp`?? jeg mangler det virkeligt!!
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 16:54 #21
Nej, så bliver det noget med at den skal gå til en ny side, og så bliver det ikke så godt. Det skal være client script så som java
Avatar billede z42cool Nybegynder
20. juni 2002 - 16:57 #22
Pryds>> Det er bestemt ikke for at hævde mig over andre at jeg retter på dette indlæg. Hvis jeg skal overveje at anvende disse 2 udviklere som underleverandører, skal jeg naturligvis på forhånd sikre mig, at de er såvel dygtige som pålidelige. Det falder mig ganske naturligt at tvivle på kvaliteten, når man ikke engang har tålmodighed til at læse sin annonce igennem inden man poster den. Når jeg efterfølgende forholder mig kritisk til deres indlæg er det for at få en respons, som kan tage del i min samlede vurdering af deres seriøsitet.
Jeg er generelt ligeglad med hvordan folk staver på eksperten hvis meningen af et indlæg klart fremgår. Da der her er tale om en opfordring til at anvende de 2 personer bag indlægget som betalt arbejdskraft forholder det sig naturligvis væsentligt anderledes.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
20. juni 2002 - 16:57 #23
l*r*
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 17:26 #24
djeclemen: Men jeg kan da godt lave sådan en script hvis det er noget du kan bruge ??? Hvad vil du give ??
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 17:44 #25
Vores spørgsmål her skal ikke bruges til reklamering for andre !

Jeg kan se på de mange indlæg vi får i vores spørgsmål her, er at vi er nød til at forklare hvad det er vi gerne vil. Vi er 2 unge asp udviklere som står til rådighed indenfor webudvikling i asp.

Vi er ligeglade med om folk synes vi er dårlige til at stave, men jeg kan sige så meget at jeg fik 10 i htx prøven i år, men det kommer ikke sagen ved. Vi beder derfor folk om at være seriøse omking dette spørgsmål, vi vil ikke modtage flere kommentare hver dag fra folk som egentlig bare skal svine folk og spørgsmålet til.

Fremover vil vi gerne kun modtage fra folk som har en opgave, de vil have lavet af os og vi håber dette kan overholdes...

På forhånd tak !
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 17:45 #26
z42cool  <<< du kan være ganske rolig, vi er meget pålidelige og stabile, jeg er bare træt af at folk hele tiden skal kritisere den mindste fejl.

TIL ALLE : I bedes venligst lade være med at skrive kommentarer i dette spm. hvis det ikke har noget at gøre med vores annonce ovenfor ! På forhånd tak...
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 17:47 #27
djeclemen <<< er det hele det system der du vil have lavet ???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
20. juni 2002 - 17:49 #28
nej bare funktionen med det "dropdown" hvor den henter nogle informationer i en sql eller access database.!! men det er selve den skjul/vis tekst funktion jeg er vild med
Avatar billede peppino Nybegynder
20. juni 2002 - 17:51 #29
Er lige med på en lytter.
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 17:53 #30
okay det er altså menuen du gerne vil have lavet af os ???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
20. juni 2002 - 17:54 #31
lavet det samme som her

http://tv.tv2.dk/tv/?Region=1&KanalID=0&Soegeord=&Dato=0&Periode=2&Kategori=0

at når du kigger på teksten (overskriften) - i dette tilfælde navnet på udsendelsen, at rod teksten så dukker frem?? i dette tilfælde program beskrivelse
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 17:55 #32
z42cool <<< har du opgaver til os ???
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 17:57 #33
djeclemen: Det tager mig ikke mange mutter at lave det lort :) Jeg vil enda lave det for en 6-paks øl  :)
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 20:05 #34
z42cool <<< har du opgaver til os ???
Avatar billede z42cool Nybegynder
21. juni 2002 - 10:34 #35
tf_web>> Wow - slap af - jeg skal nok svare dig, men jeg er altså ikke på eksperten 24/7. Mit firma anvender ofte underleverandører til diverse opgaver og jeg vedligeholder i den forbindelse en database over mulige emner. I er skrevet i med kompetancer, link til referencer, kontakt information og personlige kommentarer :-) Så fremt jeg finder en opgave jeg mener passer på jeres profil skal jeg nok kontakte jer.
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 11:01 #36
z42cool  <<< okay vi forstod bare på dig at du havde en eller 2 opgaver til os og kunne ikke forstå du ikke kom med nærmere information... Men vi venter gerne på en opgave :0) Held og lykke...
Avatar billede tf_web Nybegynder
21. juni 2002 - 11:04 #37
3355264  <<< du havde måske ikke mere på hjertet :) ???
Avatar billede darkavalon Nybegynder
26. juni 2002 - 09:11 #38
Jeg vil gerne have et tilbud fra jer, icq 69087797