Avatar billede lordt_nelson Nybegynder
21. juni 2002 - 12:40 Der er 6 kommentarer

Problemer med Daytona gfx ti 200 128 mb. + asus

Hej. Har lige købt  følgende
Asus p4s533
1,8 P4 n.
512 ddr 2700 Performance
Daytona gfx ti 200 128 mb
Avatar billede lordt_nelson Nybegynder
21. juni 2002 - 12:42 #1
Jeg har store problemer når jeg spiller MOHAA. Det køre fint, men lige pulselig frysser blilledet og det går i stå. Har prøvet med forskellige driver, men det virker bare ikke. Tro det er gfx'et er der andre der har problemer med dette kort ??
Avatar billede dribble Nybegynder
21. juni 2002 - 12:43 #2
oki...fedt nok ???????

må jeg spørge hvad problemet er :D
Avatar billede dribble Nybegynder
21. juni 2002 - 12:45 #3
ahhhaaa det kom der :D sorry

tjeck din temperatur på din CPU...kan godt have noget med det at gøre !!
Avatar billede lordt_nelson Nybegynder
21. juni 2002 - 13:29 #4
jep.... men den er ikke særlig høj. kun 40 og med lukket kab 46. det er da ikke meget - vel ???
Avatar billede dribble Nybegynder
21. juni 2002 - 13:33 #5
nej...så er det ikke temp.

er det forresten kun i MOHAA den fryser, eller er det også i andre spil ???
Avatar billede lordt_nelson Nybegynder
21. juni 2002 - 13:37 #6
Jeg har oplevet at det sker i castel of wolf.. der fik jeg en medelse der sagde "entity out of range" og i soldier of fortuna 1 når jeg prøver at sætte opløsningen højerer end 800+640 her frøs den. du har måske samme sysstem ??