Avatar billede invisibleman Nybegynder
22. juni 2002 - 14:22 Der er 1 kommentar

En lille wierd bug ?

Jeg læste i går spørgsmålet:

http://www.eksperten.dk/spm/223443

og i dag får jeg en email om at der er en ny kommentar i spørgsmålet ?

En lille bug måske ? Jeg lavede nemlig ingen tom "jeg følger med" kommentar, så hvordan systemet kan vide at jeg burde have en email - det er for mig uforklarligt ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juni 2002 - 21:29 #1
Det har jeg også prøvet - dengang E3 blev lanceret - men kun den gang og i et enkelt spørgsmål :)