Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:14 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Serverhosting

Jeg har kigget lidt på denne løsning hos cliche til et lille nyt projekt jeg starter op:

http://cliche.dk/page3.asp

Sidste mulighed er den der hedder dedikeret server. Her får jeg en server for 1500,- i oprettelse og 1000,- pr. måned.

Så skal jeg desuden betale trafik også. 35,- pr. 1 GB udenlandsk trafik.

Spm. 1:

Behøver jeg andet for at lege gratis host? (Jeg hoster ikke i traditionel forstand, men hoster løsninger for erhvervsdrivende i EU der har købt et af mine produkter)

Spm. 2:

Har du eller kender du til erfaring med hosting hos Cliche?

Spm 3 :

Kender du et bedre sted hvor priserne matcher?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:16 #1
Det jeg skal bruge svare til at jeg ville være en ny friserverplads for der er tale om en gratis host ydelse - dog bare i forlængelse af at man har købt et produkt.
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 15:17 #2
Cliche skulle være ok, selvom de er lidt slow
Avatar billede friiser Nybegynder
23. juni 2002 - 15:18 #3
Prøv at kigge her. Løsningerne er noget dyrer med det er et godt sted. Har min egen løsning hosted der....

Link : http://www.digiweb.dk/produkter/server.php3

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:26 #4
digiweb er generelt for dyre - så kan jeg ligeså godt vælge Rolls Royce løsningen : www.webpartner.dk men der er ikke den vilde økonomi i mit lille nye projekt så derfor kan det ikke blive den dyreste løsning.

BTW: Er man selv host med en fed linie, så kan man sende et tilbud til henrik@startfirma.dk
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 15:31 #5
http://www.eksperten.dk/spm/227876 User-online er en fucking copy
Avatar billede cpufan Juniormester
23. juni 2002 - 15:34 #6
jeg vil mene du skal sikre dig en serverpark, hvor du kan være 100% sikker på supporten, til lynhurtigt at genstarte serveren osv...
og erfaringerne med cliche er måske ikke verdens bedste mh dertil...
du kan finde mange serverparks med tilsvarende tilbud, og endda billigere.... www.web-sale.dk ville være et godt bud!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:50 #7
Du har anmeldt nedenstående brugere :

web4you | Slet anmeldelse

- gider ikke spam i mine spørgsmål!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 15:52 #8
cpufan>

Har også kigget lidt på det...  håber bacardil mailer et tilbud :) Han har dog bare ikke 2x45 Mbit
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. juni 2002 - 15:58 #9
startfirma> Jeg er da igang :o)

Jeg kommer desværree kun til at kunne tilbyde dig 100MBit tilslutning til Colt Telecom's backbone samt 34 Mbit trådløs redundant
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 16:01 #10
bacardil now we are talking
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. juni 2002 - 16:10 #11
:o)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 16:11 #12
bacardil>

Mail sendt
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. juni 2002 - 16:16 #13
startf>

Der er også sendt en mail til dig..

Får i andre heller ik mail fra eksperten?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
23. juni 2002 - 16:27 #14
Jeg får kun sjældent mails fra eksperten...
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
25. juni 2002 - 10:23 #15
Takker for point startfirma.