Avatar billede morten_b Nybegynder
24. juni 2002 - 00:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Starcraft

Jeg ved godt spørgsmål omkring spil ikke er det mest normale herinde, men jeg prøver alligevel:

Jeg spiller ofte Starcraft over Battlenet, men har efter mit skift til WinXP fået et problem:

Hver eneste gang jeg har været på battlenet og lukker Starcraft, minimeres spillet, men det lukker ikke. Jeg kan ikke på nogen måde få det til at lukke, hverken ved hjælp af højreklik eller Ctrl-Alt-Delete.

Efter 1-2 minutter crasher windows så med beskeden: Process_has_locked_pages

Det sker udelukkende hvis jeg har spillet over battlenet, har jeg bare spillet singleplayer er der ingen problemer.

Jeg har prøvet at reinstallere flere gange, uden resultat.

Nogen der har en løsning på dette???
Avatar billede squidfire Nybegynder
24. juni 2002 - 00:16 #1
Hej........Det er højst sansynlig enu en XP fejl! Xp har den lille ting med spil! det er ikke ret meget brugervenlig! men der som real altid en fixfil, til Starcraft på deres hjemmeside!  Håber det virker Have fun!
Avatar billede morten_b Nybegynder
24. juni 2002 - 00:21 #2
Jeg har flere venner som godt kan spille Starcraft i WinXP.

Jeg har ikke kunnet finde nogle fix på Blizzards hjemmeside
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 00:30 #3
Jeg spiller det MEGET.. og i winXP det virker fint hos mig.
du kan prøver at lave en ny instalation af win XP og starC.
og se om det derefter virker...
Avatar billede squidfire Nybegynder
24. juni 2002 - 00:32 #4
så kommer spørgsmålet til om du har den danske winXP eller den engelske! det er et generaldt problem med den danske! er det Broodwar du spiller ?? hvis det er det,så er der en opdatering det kan nok gøre jobbet!
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 00:35 #5
jep det har du ret i...

jeg bruger den engelske...
det er nok derfor..
Avatar billede morten_b Nybegynder
24. juni 2002 - 00:37 #6
Jeg bruger den danske, men de venner jeg snakkede om bruger alle den danske også.

Det er ikke Broodwar, men den oprindelige starcraft og jeg har altid den nyeste version, ellers ville jeg ikke kunne spille på battlenet...
Avatar billede squidfire Nybegynder
24. juni 2002 - 00:46 #7
Det lyder lidt underligt! har du opdateret dit XP ?? jeg har selv kørt med XP jeg syntes personligt det SUCKS! men et er min mening! har du problemer med andrer spil hvad det angår ?? hvis du har så tror jeg du er lidt tvunget til at geninstaller dit windows! hvis ikke så hvis du har en smugle forstand på DEBUG programmer som XP Office! så kan du lade office kigge lidt på det! hvis det heller ikke kan gøre arbejdet! så  tror jeg du skal kigge dig om efter et nyt windows! Windows ME er MEGET mere SPILLE VENLIG end Xp!
Avatar billede morten_b Nybegynder
24. juni 2002 - 00:55 #8
Mit XP er fuldt opdateret og jeg har vil under ingen omstændigheder skifte til WinME!
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
24. juni 2002 - 00:58 #9
hehe jeg forstår dig...

hvis jeg var dig vil jeg installere to windowser win XP primær.. og 98 sek. fordi 98 er bedst til spil men xp er mest stabil..

det er nem nok at gøre..

// Henrik Henneberg
Avatar billede squidfire Nybegynder
24. juni 2002 - 01:29 #10
Ok! har du prøvet en af dine kamaraters Installations CD ?? hvis ja! så har du to muligheder! 1 Kig på dine instillinger til StarC,om der er som det skal være,det finder du ud af ved at kigge ved din kamarats instillinger! Har du ADSL ?? hvis dette heller ikke funker så! kan jeg nok ikke hjælpe dig der! Ups 2,gå ind på Blizards hjemmeside og se om de har oplevet ligene problemer! hvis du har så store problemer med starC så tror jeg også der er en anden et sted der har haft det eller har det!
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. august 2002 - 03:07 #11
Lukker og slukker