Avatar billede zombiez Nybegynder
24. juni 2002 - 17:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvad mener i om dette?

man bliver ansat som elev i en edb-foretning og kæmper sig i gennem 2 år fyldt med skrald og papkasser og støvsugning. men går til fagprøve og får et 10-tal. man får sommerferie - dagen efter man er gåeet på ferie sætter chefen en annonce i avisen "sælger søges"... til erstatning for mig pr- 1/8 ... har man så et svin til chef?!?!!?
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. juni 2002 - 17:21 #1
jamen... Er du ikke færdig i forretningen? Så er det jo klart at han skal have ny arbejdskraft. Hvorfor han ikke ansætter dig, skal jeg så ikke kunne sige.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 17:21 #2
er du blevet dyrer i drift, måske pga du er blevet ældre?... og ja desværre er der en masse slette mennesker som ham du beskriver...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
24. juni 2002 - 17:22 #3
- kan jo ogs være at i er gået forbi hinanden...
Avatar billede rs2000 Nybegynder
24. juni 2002 - 17:22 #4
Det må man sq nok sige.
Mage til frækhed,skal man da lede længe efter.
Avatar billede zombiez Nybegynder
24. juni 2002 - 17:32 #5
jo jeg er færdig på lærekontrakt, men det er ikke en ny ELEV han søger, næ det er en SÆLGER som han lige har uddannet mig til!
Avatar billede zombiez Nybegynder
24. juni 2002 - 17:33 #6
jamen det sjove er at det er en sælger han søger... ikke en ny elev!
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. juni 2002 - 17:35 #7
Har du søgt jobbet eller hvad? Ellers har jeg svært ved at se problematikken. Det er jo ikke kotume at man automatisk bliver fastansat efter man har været i praktik hos en virksomhed.
Avatar billede zombiez Nybegynder
24. juni 2002 - 17:43 #8
nej men årsagen til jeg ikke blev fastansat er at han ikke har råd til mig nu, og derfor ville ha ny elev-- ogderefter går ud og søger sælger!