Avatar billede roslev Nybegynder
11. august 2000 - 17:36 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

IE5, download direkte

Kan man sætte IE til at downloade direkte til den ønskede mappe, istedet for at den downloader til en temp mappe og bagefter kopierer.....?
Avatar billede holmager Nybegynder
11. august 2000 - 19:36 #1
Når du højre klikker på en fil, beder du om at gemme, og så kan du selv vælge biblioteket.
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. august 2000 - 19:59 #2
holmager >> den kopierer stadig til temp og flytter bagefter til det valgte bibliotek
Avatar billede roslev Nybegynder
11. august 2000 - 20:13 #3
fuldstændigt korrekt lj - og det er sk*de irreterende. Var ved at hente en 40Mb stor fil imens jeg sad og skrev.... Da IE så kopierer taster jeg tilfældigvis på mellemrum, hvilket medfører \"cancel\"....
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. august 2000 - 20:16 #4
roslev >> du vil kunne hente filen fra din /temp eller fra din Internet Cache (hvis du ikke har slettet cashen)
Avatar billede roslev Nybegynder
11. august 2000 - 20:25 #5
Yes, det ved jeg.... - men jeg vil alligevel gerne ændre det - det kræver jo også en del maskinkraft at kopiere en 40Mb fil fra et sted til et andet på samme HD...
Avatar billede roslev Nybegynder
11. august 2000 - 20:47 #6
Jeg kan ikke finde noget under indstillinger - så det er nok et \"registry-tweak\" der skal til.....?!?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. august 2000 - 15:06 #7
Følg det her link: http://kickme.to/FOSI
Der skal dog advares om at det er en wareZ side og jeg kan ikke garentere eller anbefale noget..............
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. august 2000 - 15:10 #8
Ups det var det her link: http://194.106.96.5/~kivimae/juscom/apps.html
Den fylder 40,2 mb.
Avatar billede roslev Nybegynder
13. august 2000 - 21:47 #9
Tommy: tak for hjælpen - men det var nu ikke IE var var ude efter - og hvis jeg var ville jeg hellere downloade den fra Microsoft.
-Og for eksperten\'s skyld synes jeg at man skal undlade at linke til warez, så dette forum i bliver sat i forbindelse med den slags.....
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. august 2000 - 22:04 #10
Jeg troede du ville downloade IE uden først at skulle hente den lille mappe der så henter den store mappe :(
Hvorfor en warez side, shhhhhhhh :X
Avatar billede roslev Nybegynder
19. august 2000 - 17:23 #11
Spørgmålet lukkes....