Avatar billede asbjoern Nybegynder
01. juli 1999 - 15:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med dos

er der nogle der kender et program eller en nyere udgave af interlnk (jeg har ver. 1.10) jeg har hørt der skulle være et nyt og bedre program kaldet fastlink eller sådan noget. jag har win 3.11 på den ene PC og 95 på den

P.S. jeg ved kategorien er forkert men der var ikke andre :¤)
(asbjoern)
Avatar billede whocarez Nybegynder
01. juli 1999 - 16:27 #1
Hejsa Jeg kender et par.
1) Laplink Pro
2) FastLynx ?? mener jeg det hedder
3) Norton Commander 4.0 & 5.0 kan også
Avatar billede cybles Nybegynder
01. juli 1999 - 16:29 #2
Fastlink er en genialt program som kan bruges når alt andet svigter, programet ligger bla i Red Alert søg på fx.exe.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
01. juli 1999 - 17:00 #3
Jeps, FX (FastLynx) er genialt.... kan bruges til overførsler via netværk, serial eller parallel kabel...
Avatar billede qreg Nybegynder
01. juli 1999 - 21:21 #4
Kom med en email adr., så sender jeg en "demo".

Qreg
Avatar billede asbjoern Nybegynder
03. juli 1999 - 20:47 #5
qreg:  a_may@sol.dk

whocarez:  hvor kan jeg få dem

Avatar billede tsr Nybegynder
03. juli 1999 - 23:52 #6
Fastlynx, eller FX som det også kaldes, er det bedste...
Avatar billede paikin Nybegynder
08. juli 1999 - 15:33 #7
Windows 9x har en indbygget funktion ved navn "Direkte kabeltilslutning", der vist giver samme funktioner som LapLink, Fastlynx etc. Fordelen er dog at "direkte..." understøtter lange filnavne etc.
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. juli 1999 - 10:57 #8
Har du fundet ud af en løsning?

Forresten, hvis du skal overføre fra/til en Win 3.11 kan det vel være lidt lige meget med langefilnavne....
Avatar billede asbjoern Nybegynder
13. juli 1999 - 11:20 #9
Paikin: der er kun win 95 på den ene og  3.11 på den anden

jeg kunne godt tænke mig nogle steder hvorfra jeg skaffe/downloade de nævnte programmer
Avatar billede asbjoern Nybegynder
13. juli 1999 - 11:22 #10
jqg har forresten ikke fået noget fra dig
Avatar billede qreg Nybegynder
13. juli 1999 - 13:26 #11
Så har jeg, langt om længe, fået sendt FastLinx.
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 1999 - 13:08 #12
Jeg ligger inde med den fulde ver. af Fastlynx, så hvis du vil ha den så må du lige maile til mig...
Avatar billede asbjoern Nybegynder
27. juli 1999 - 11:02 #13
claus hvad er din email adr.