Avatar billede skaldyr Nybegynder
01. juli 2002 - 20:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

To ikoner

Jeg skal bruge to ikoner i størrelsen 120 høj, og 100 bred.
Siden er sort/rød - baggrunden er sort.

Der skal gerne være mere end blot tekst, men også et billede.

Ikon 1: "Support your local policeman"  Her kan f.eks. være et billede af en politimand. Det er ligeyldigt om han griner, græder, brænder eller hvad han foretager sig.

Ikon 2: "Revolution-campaign"  Også her skal helst bruges et billede, med det er intet krav, hvis det er flottere uden.

Håber I kan hjælpe...

Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 20:50 #1
Hvorfor har du oprettet to spg.'s ???
Avatar billede skaldyr Nybegynder
01. juli 2002 - 20:51 #2
nowoe >> Ups fejl, jeg må have kommet til at trykke to gange på udfør.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 20:52 #3
okay :)
Avatar billede skaldyr Nybegynder
01. juli 2002 - 20:52 #4
Tror jeg da, jeg kan ikke finde det andet spørgsmål jeg har oprettet
Avatar billede Jman Praktikant
03. juli 2002 - 02:27 #5
http://www.jman.dk/experten/default0.asp - det var et forsøg værd *S*
Avatar billede skaldyr Nybegynder
13. juli 2002 - 23:53 #6
Tak for det superior, og undskyld den lange svartid. Er du sød at fjerne copyright mærkerne så jeg kan bruge ikonerne?
Avatar billede Jman Praktikant
14. juli 2002 - 14:29 #7
de ligger der nu!

:)
Avatar billede skaldyr Nybegynder
18. juli 2002 - 13:20 #8
Linket virker ikke mere, jeg kan heller ikke logge ind på www.jman.dk

Hvad er der galt? Kan du evt. sende ikonerne til mig?
Avatar billede Jman Praktikant
18. juli 2002 - 13:30 #9
ja, der var du for langsom *lol*
Nej jeg er ved aqt få redelegeret mit site, så det er ustabilt ad hææææledeved til...

LAD VÆRE med at oprette domæne via netropolis eller www.domaene.dk - det går galt skal jeg sige dig ..

giv mig en mailaddy, så skal jeg sende dem
Avatar billede skaldyr Nybegynder
18. juli 2002 - 17:32 #10
indsigten@hotmail.com

Tak for det;-)