Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 12:49 Der er 8 kommentarer

hvorfor blev wanger smidt ud??

Jeg hørte fra en ven at wanger er blevet upopolær på exp.. er der nogen der vil fortælle mig hvad han gjorde??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juli 2002 - 12:54 #1
http://www.eksperten.dk/spm/80000
http://www.eksperten.dk/spm/81000
http://www.eksperten.dk/spm/82000
osv....

Et indlæg i hver 1000'ende spørgsmål. Hver gang sendes mails ud til alle deltagende.

Det er spam er værste skuffe. Det gider jeg simpelt hen ikke se.

NanoQ/coadmin
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:05 #2
Det er der da så mange der gør!!
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. juli 2002 - 13:10 #3
ja, men se datoerne ;)
det er +1år siden de blev oprettet!
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:13 #4
nåh ja, det er rigtigt.... jeg forstår godt.. men jeg fatter ikke at det er grunden til at han skal smides ud!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juli 2002 - 13:17 #5
det er 100 (eller deromkring) totalt unødvendige indlæg... i lige så mange kategorier... Hver gang sendes mails ud til samtlige deltagere i de kategorier. Det er RIGTIG mange ligegyldige mails.

og nej... det er der IKKE mange der gør.. det er et GROFT brud på regel 2.1.8 (www.eksperten.dk/regler)

Eksperten skulle gerne være et SERIØST videndelingsforum. Ikke en legeplads.

NanoQ/coadmin
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juli 2002 - 13:18 #6
i lige så mange SPØRGSMÅL even
Avatar billede kwdemant Nybegynder
04. juli 2002 - 13:20 #7
ok... nu kan jeg se det.. Men han mente ikke noget ondt med det.. han ville bare lykkeønske exp... I Know
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. juli 2002 - 21:36 #8
Han er vel fri til at oprette en ny bruger, der opfører sig bedre.

Det er forresten nok mest en fordel for ham, for hvor venlige tror du de mange der blev spammet vil være hvis de ser 'vangeren' i et spørgsmål?

mvh JakobA