Avatar billede zupastar Nybegynder
08. juli 2002 - 11:07 Der er 11 kommentarer

digi kamera...godt nok??

Er det her værd at købe eller er der andre til denne pris der er bedre???

http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm
Avatar billede zupastar Nybegynder
08. juli 2002 - 11:10 #1
tænker hovedsagligt på om 1280 x 1024 pixel opløsning er nok??
Avatar billede wanix Praktikant
08. juli 2002 - 11:10 #2
Det er ok!
Avatar billede wanix Praktikant
08. juli 2002 - 11:11 #3
Til den pris kan det jo ikke go helt galt!
Avatar billede zupastar Nybegynder
08. juli 2002 - 11:15 #4
Findes de billigere og hvad ville du vælge, hvis det var dig, der skulle købe et digitalkamera...(opløsning)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. juli 2002 - 11:16 #5
Godt nok til hvad?

Hvis det er til nettet er det fint, hvis du vil lave papir billeder vil jeg anbefale dig at købe mindst 2.1 Mega pixels.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. juli 2002 - 11:33 #6
Det er ikke alene antallet af pixels der er afgørende for kvaliteten, for der er meget stor forskel på kameraene.

Du kan læse mere mere om det på nedenstående link, og sammenligne billeder taget med forskellige kameraer.

Link: http://www.imaging-resource.com/TIPS/BUYGD/BUYGUID.HTM

/per
Avatar billede zupastar Nybegynder
08. juli 2002 - 17:46 #7
hmm... james t dk og hoejrup får point for deres svar.. Men smid lige et svar :o)
Avatar billede sif4ever Nybegynder
08. juli 2002 - 17:51 #8
Tjek også lige www.edbpriser.dk, så er du sikkert på at du får varen til den billigste pris.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. juli 2002 - 20:51 #9
Her er der et svar. :o)

/per
Avatar billede mic... Nybegynder
10. juli 2002 - 11:50 #10
Du kan også spørge en af eksperterne herinde :
http://mygate.mailgate.org/mynews/dk/dk.fritid.foto
Avatar billede tucsoncity Nybegynder
01. august 2002 - 02:20 #11
prøv også preistrend.de...meget billigere end herhjemme