Avatar billede mark-danmark Nybegynder
08. juli 2002 - 22:56 Der er 30 kommentarer

Har du mod på et samarbejde om en kæmpeopgave citycopenhagen.com

Har du, eller flere sammen, mod på et samarbejde om en kæmpeopgave www.citycopenhagen.com - respektive www.citycopenhagen.dk eller www.city-copenhagen.dk som jeg er ejer af alle og som er hægtet på en server running på com-versionen.
Hele projektet går ud på at få lavet et site som er på dansk, engelsk og evt. andre relevante sprog og hvor vi simpelthen får alle med - hoteller, forretninger, tivoli, you name IT!
Jeg har selv for nuværende gang i en del større projekter og føler at jeg ikke kan løfte det hele selv, derfor mit tilbud.
Økonomisk skal jeg også bruge en partner, da min kapital er bundet i andre spændende ting.
/Mark-Danmark
Avatar billede humpfrey Nybegynder
08. juli 2002 - 23:27 #1
Hvad forventer du ? at man oversætter en side ? Jeg har boet 12 år i tyskland, så jeg kan "noget" af det...kontakt mig evt på icq 127156148 så kan du nemmere forklare hvad det går ud på ...:) Humpfrey
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
08. juli 2002 - 23:37 #2
humpfrey>> jeg har ingen specielle forventninger til oversættelse(r) kun at det skal være perfekt oversat fra det oprindelige sprog som jo må være dansk og det er da kalrt at en "indfødt" ind-udlænding eller hvad man skal kalde det er at foretrække, specielt når det er en mand/MK der kan web og dettes sprogbrug på "sproget".
Jeg har ikke ICQ af specielle grunde, (tidsmæssige, bl. a.) men e-mailer altid og helst sg@danmark-internet.dk du kan jo lige connecte dig til mig så lægger jeg dig sammen med eventuelle andre i en mappe dertilrettet.
/mark-DK
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
08. juli 2002 - 23:40 #3
Jeg gør noget helt andet - jeg lægger projektet ud på serveren www.citycopenhagen.com en gang i morgen så kan i se lidt mere om hvad det drejer sig om.
/Mark
Avatar billede humpfrey Nybegynder
09. juli 2002 - 00:26 #4
Jeg har sendt dig en mail på den adresse du skrev, og kigget på siden -  ser interessant ud, Humpfrey
Avatar billede staz Nybegynder
09. juli 2002 - 15:01 #5
Jeg er meget interesseret. Kan du ikke skrive til mig på info@pixel-studios.dk

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
09. juli 2002 - 15:03 #6
Glem det... jeg skriver til dig. Så ikke du havde smidt din mail :o)
Avatar billede super_g Nybegynder
09. juli 2002 - 15:34 #7
Hvilket sprog snakker vi om her ? ASP el PHP ???
Jeg er også interesseret... Kigger lige på projektet, når du får det online.
super_g@esenet.dk
Avatar billede super_g Nybegynder
09. juli 2002 - 16:12 #8
Hvad med http://www.aok.dk/ ??????
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juli 2002 - 16:14 #9
Også min tanke. Hvis sitet skal udkonkurrere aok, så er det nok nødvendigt at ansætte nogen folk til konstant at holde sitet opdateret. Ellers vil brugerne da klart vælge aok.
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
09. juli 2002 - 16:56 #10
Hej med jer!!
Jeg har lagt mit domænesite ud på webstedet og vil som jeg beskriver dér lægge hele projektet ud i løbet af et døgn eller to.
Mht. http://www.aok.dk hvad skulle være problemet dér???? Hvem i verden ville da lede efter en sådan adresse? Og så i en DK version, jeg har da garderetr mig i alle ender og kanter.
Hvis i ser på et af mine lokale internetportaler http://www.nystednet.dk vil i da se en opdatering flere gange dagligt, for selvfølgelig skal der da være folk på konstant, jo mere nyt på sitet og jo mere oplysende det er - jo flere seere kommer der da. Jeg har f. eks. på Nystednet en statistik opnået på knap to måneder på ikke under 30.000 hits OM UGEN!!
Mht. Sprog, ja så ser jeg mig omkring på jeres referencer og tager sammen med de eventuelle en vurdering af mulige programmeringsformer.
Lige nu er jeg ved at dø af varme og vender tilbage til puteren sent i aften.
Tak for jeres aktive deltagelse, jeg venter mig meget af det og vil vurdere jer seriøst.
/Mark
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
09. juli 2002 - 20:46 #11
Jeg har lige en meddelelse til dem der har skrevet til mig på min e-mailadresse:
Alle vore web- som mailservere er nede så der er intet der virker, kontakter jer når det kører igen.
/Mark
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2002 - 21:58 #12
Jeg er meget interreseret, men hvordan kommer økonomien til at være, jeg kan evt. hjælpe med kapital også, men der skal selvfølgelig være mulighed for at få pengene igen.

Skriv lidt mere på osj@device.dk
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
09. juli 2002 - 22:13 #13
Jeg har skrevet til dig Spacemaninc, men til andres orientering skal det da HELT klart og TYDELIGT at det er REN FORRETNING og naturligvis med så stort et afkast som muligt til alle involverede, der er ingen filantropi i dette eller andre af mine projekter.
/Mark
Avatar billede styled.dk Nybegynder
10. juli 2002 - 11:30 #14
kontakt mig på icq: 150508720 eller msn: styled@styled.dk !

-Jonas
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
10. juli 2002 - 11:49 #15
Til Jonas (og andre) - nemmere -  gå ind på www.citycopenhagen.com og skriv til mig dérfra, jeg bruger ikke ICQ af tidsmæssige hensyn det er meget hurtigere for mig med e-mail, min private er sg@danmark-internet.dk
/Mark - Danmark
Avatar billede ziton Nybegynder
11. juli 2002 - 17:36 #16
kan jeg vvære med vedrørende lidt design
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
11. juli 2002 - 23:14 #17
ziton>> alle kan være med på et bud, men de er kommet et par rigtig gode, dermed ikke sagt at det er definitivt afgjort.
Skyd mig en mail fra www.citycopenhagen.com
/mark
Avatar billede ziton Nybegynder
11. juli 2002 - 23:43 #18
hvad skal jeg f.eks prøve at lave til dig
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
11. juli 2002 - 23:47 #19
Skyd en mail som sagt og lad mig se noget af det du har lavet.
/Mark
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
12. juli 2002 - 14:10 #20
Der findes også http://www.feelcph.dk/
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
13. juli 2002 - 11:37 #21
hb5v6>> læg lige mærke til hvor mange der IKKE ved det, dvs. der er ingen større reklame i den slags så sites, men det/de navne jeg er i besiddelse af kan in´gen komme udenom, hverken i DK eller i dot.com versionen når det er copenhagen det drejer sig om.
/Mark
Avatar billede humpfrey Nybegynder
17. juli 2002 - 12:57 #22
-> Hej Mark, Jeg har mailet jer, og jævnlig kigget på jeres side: www.citycopenhagen.com men havd sker der ? der kommer ingen anden respons end at vi skal kigge på den side ??? Med hensyn til at maile jer, vik jeg et "auto svar" at der var mange henvendelser, og at i ikke havde tid ??? hvad er det i vil ? der står stadig ikke noget om projektet ? kom nu helt ud af busken, i har jo stillet et spørgsmål om vi er med på den ? eller ?
Humpfrey
Avatar billede super_g Nybegynder
17. juli 2002 - 13:28 #23
Ja, det virker en smule useriøst...
Avatar billede staz Nybegynder
17. juli 2002 - 13:36 #24
Tror nu ikke i skal regne med det er et useriøst projekt!!!
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
17. juli 2002 - 13:36 #25
Sorry sorry!!
Vi har ferieproblemer lige i disse dage, kommer igen seriøst senest mandag med projektet på citycopenhagen.
Please hæng på så længe.
/Mark
Avatar billede super_g Nybegynder
17. juli 2002 - 14:03 #26
oki :)
Avatar billede humpfrey Nybegynder
17. juli 2002 - 17:55 #27
Mark -> ok, dit ord i guds øre, god ferie, mvh Humpfrey
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
24. juli 2002 - 21:31 #28
Hej med jer igen igen
Vi arbejder stadig på sagen, men er stærkt optaget af at etablere et samarbejde med Sonofon i anden anledning, det tager vores tid disse dage.
En smule mere tålmodighed please, vi kommer ud med projektet snarest.
Mvh. /Mark
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
29. august 2002 - 09:35 #29
Igen igen igen, sorry...
Ikke glemt, men stadig i fuld gang med andre projekter, skulle meget gerne komme med projektet i løbet af mindre end 14 dage, "patience please"
/Mark- Danmark
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
15. januar 2003 - 09:31 #30
Hey guys!
Sorry den lange ventetid, har ligget i forhandlinger med en om projektet og forventer det igangsat ad den vej, men før der ligger nogle papirer på bordet vil jeg ikke lukke spørgsmålet.
Håber i forstår.
/Mark