Avatar billede qilanto Nybegynder
13. juli 2002 - 07:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

irc status

Jeg ønsker mig rigtig meget et script, helst i phph, som kan vise hvor mange der er online på min channel: #tactical-ops.dk på irc.gamesnet.net
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. juli 2002 - 09:03 #1
tror nærmere du skal have fat i en bot kombineret med noget php af en art.
du kunne jo lave det sådan så botten tog og smed et tal der svarer til antal personer ind i en fil, og så laver du noget php der bare læser indholdet af filen
Avatar billede qilanto Nybegynder
13. juli 2002 - 09:08 #2
hmmm...det lyder som om det er mere bøvlet end det er værd :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
13. juli 2002 - 09:24 #3
tjae :=) det er lige den nemmerste måde jeg kan komme på
Avatar billede qilanto Nybegynder
13. juli 2002 - 09:43 #4
måske skal jeg prøve at sende en mail til gamesnet så
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2002 - 13:55 #5
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. juli 2002 - 20:17 #6
IRCG findes ikke til Windows, og den er ikke nem at compile på Linux/Unix pga. at SGI Static Threads Library er *ret* besværligt at få til at virke (jeg arbejder stadig på sagen)

Bare en note :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. juli 2002 - 20:18 #7
Men man kan selvfølgeligt også downloade Binaries fandt jeg lige ud af ;) ..