Avatar billede rookie-albert Nybegynder
14. juli 2002 - 17:06 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Kan det være rigtigt?

Jeg har downloadet TMPGEnc til at konverterer divx til svcd... Kan det være rigtigt at det tager så lang tid (3,5 timer) at konvertere en normal spillefilm fra divx til svcd?? Kan det ikke gøres hurtigere???
Avatar billede nicidem Nybegynder
14. juli 2002 - 17:07 #1
Det tager virkelig så lang tid!!
Det kan gøres hurtigere, hvis din computer er hurtigere eller du finder et program der hurtigere kan konvertere...
Avatar billede -mathias- Nybegynder
14. juli 2002 - 17:07 #2
Det er helt normalt. Alt afhænig af din computer. Det er store mængder data, der skal behandles.

...prøv med en mac :-)
Avatar billede ziton Nybegynder
14. juli 2002 - 17:07 #3
hmm har du prøvet at zippe det er nåd i samme stil det skal jo lave en hel fil om så det tager lang tid selvfølgelig gør det det
Avatar billede bad24 Nybegynder
14. juli 2002 - 17:11 #4
Det erjo rigtig mange billeder.
24billeder i 1 sec.
gange det lige med 90min. det giver sku' mange billeder.
Det er jo derfor det tager så lang tid

//Lars
Avatar billede rookie-albert Nybegynder
14. juli 2002 - 17:15 #5
ærgeligt....Tak for hjælpen ellers...