Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:08 Der er 83 kommentarer og
1 løsning

Pris

Jeg har en ven som skal sælge hans computer... hvad er en fair pris?

Bundkort    : Asus P4B
CD-ROM Drev : Aopen 52x
Grafikkort  : Palit Mic. GeForce2 MX400 64 MB Ram
Harddiske  : IBM DS 60 GB
Kabinetter  : Aopen HQ45 Blue
Kølere      : Silent Viking A1279
Lydkort    : Creative Live Player 5.1
Mus        : MS IntelliMouse Explorer 3.0
Processorer : Pentium4 1700 MHz
RAM        : Apacer PC133 256MB
Skærme      : Philips 19"
Tastaturer  : Logitech Internet Navigator 2001
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:09 #1
+ 3Com netkort og en sort Icemat
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:25 #2
der medfølger self faktura og 4 mdr. garanti
Avatar billede well_r Nybegynder
15. juli 2002 - 02:26 #3
5000kr +
er helt sikkert.. 1700 mhz er RET mange.. og med skærmen.. jamen så er vi sq oppe omkring de 7-8.. måske 9000
Avatar billede radiohead Nybegynder
15. juli 2002 - 02:30 #4
Vil bare lige sige at musen er alle pengene værd. hehe. Ej, den er i hvertfald super
Avatar billede whatever Nybegynder
15. juli 2002 - 02:30 #5
Det trækker nok lidt ned, at den er med SD-RAM. Men omkring 7000-7500 kr. Det afhænger også af hvilken model skærm der er tale om.
Avatar billede radiohead Nybegynder
15. juli 2002 - 02:34 #6
bud herfra også 8500
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:37 #7
Jeg ville nok gi' 4800 for den...

1: Grafikkortet er forældet!!!
2: Harddisken er standard nu
3: Lydkortet er standard nu
4: Proccesoren er god, stabil, men alligevel...?

Ellers er det ikke det vildeste......
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:38 #8
Forresten:
CD-ROM drevet - Standard
RAM - Forældet
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:38 #9
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:40 #10
jeg ved godt det ikke er en super computer men 4800 er helt sygt
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:41 #11
lol kom sq til at acceptere hans svar max fail
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:46 #12
-123 : Du kan købe en XP 1800 + diverse i BILKA !!!! Og de har endda en PC der klare hans på ingen tid! - Jeg kan ikke se problemet her ??
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:48 #13
-123 du kan få dine point igen, men du får ikke mere for den...
Folk der har besvaret dit spm, er bagud med hardware, eller andet...

Sorry.
Brian
Hard-news.dk
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:49 #14
skæren koster ca 3000 for ny og er 6mdr gammel vil du saa sige at 4800 er en fair pris?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:50 #15
Jepz! - PC'er bliver forældet hele tiden! - Allederede nu er din og min forældet..
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:51 #16
Så vidt jeg kan se, skriver du heller intet om en skærm.........
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 02:54 #17
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:00 #18
Jeg ville aldrig nogensinde gi mere!
Det er jo en skod gammel computer!
Med untagelse for cpu'en, som også snart er på tilbud
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:02 #19
damn du maa vaere en mega jyde
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:05 #20
som sagt det er ikke en super computer men naar skaermen koster de 3000 og HDDen ca 900 og det MB saa er vi naesten oppe paa 4800 det er godt nok som nyt men man faar oxo en MASSE andet med!
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:05 #21
-123 -> Seriøst! Hvad snakker du om??? - Har du bar ingen forstand på pc'er, eller er du bare dum?

PS: Jyder fejler intet, kun jer kbh'er der bader i jeres eget lort, for at lugt "stærkere" ......

Spasser
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:07 #22
MAN KAN IKKE SÆLGE EN PC FOR DET MN HAR KØBT DEN FOR
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:10 #23
1: siger ikke at der er noget galt i at vaere jyde men de vil ikke gi en skid for noget (prutter max) OG DEN HAR KOSTET MERE END DE F*CKING 4800 vil nok sige det er sig der er dum nu!
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:10 #24
/ingen forstand på pc'er
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:12 #25
sig = dig (failer max)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 03:12 #26
Mon ikke i begge 2 skulle styre sproget her. Det vil jeg da ihvertilfald kraftigt opfordre jer til. Der er vidst ingen der gider at høre på den omgang mudderkastning.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:17 #27
øhm... hvad nu?
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:19 #28
ja hva ha du og sige til det ?
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:20 #29
morten bonavent
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 03:22 #30
Jeg skriver bare at jeg ikke gider høre på jeres tåbe diskussion og endsige at diskutere hvorvidt man kan tillade sig at skrive hvad eller ej. Stop det bare sværere er det ikke.

Skriv til hinanden på mail eller icq, der er bestemt ingen grund til at fylde ekspertens database op med den her type indlæg.

/Nikolaj
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:22 #31
nikolajdu -> Du er vist meget kedt for at være en MEGET (Pain In The Ase)
Kan ikke sige folk fra nu! - Hvorfor er det lige at du skal blande dig i vores diskussion??
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:24 #32
lolda
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:25 #33
bri>> plzz svar paa det
Avatar billede sukos Juniormester
15. juli 2002 - 03:25 #34
Fordi i tiltaler hinanden på en grim måde!
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:25 #35
" Skriv til hinanden på mail eller icq, " ......
Så vidt jeg ved, med Eksperten regler,  kan man ikke oprettet et spm på eksperten, og derefter opklare det andre steder....
Det opfordre du jo ligefrem til ???
" Skriv til hinanden på mail eller icq "
Fatter ikke at du er coadmin :) - Gør jeg virkelig ikke
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 03:26 #36
Fordi jeg faktisk har fulgt spørgsmålet fra starten af og det betyder at jeg får en mail hvori der står "PS: Jyder fejler intet, kun jer kbh'er der bader i jeres eget lort, for at lugt "stærkere" ......"

Og bagefter en mail hvori der står : "1: siger ikke at der er noget galt i at vaere jyde men de vil ikke gi en skid for noget (prutter max) OG DEN HAR KOSTET MERE END DE F*CKING 4800 vil nok sige det er sig der er dum nu!"

Det er simpelthen de lammeste indlæg jeg længe har set og som allerede skrevet, så er jeg på ingen måder villig til at diskutere det. Enten stopper i ellers så må du jo endnu en gang lave en ny bruger.

/Nikolaj
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:29 #37
sukos -> ??? På en grim måde?????????????????????
Det kan jeg ikke rigt lige se!!
Hvis du mener "Har du bar ingen forstand på pc'er, eller er du bare dum? "
så er det altså bare et spm...... Der er altså ingen der kan være så dum
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:30 #38
nik>> kan ikke se hvad problemet er nu vi er stoppe med mudderkastning...
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:31 #39
"ellers så må du jo endnu en gang lave en ny bruger."

Hvad tror DU jeg mener om kbh'er ??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 03:32 #40
-123- - Man må sige at der desværre nu kun er én der ikke helt har forstået hvad jeg skrev...
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:32 #41
Er knh'er måske ikke fjentlige over for jyder??

Jo, men det vil du bare ikke aceptere, og derfor sidder du og truer
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:34 #42
slap da af bri jeg er selv jyde det var ikke ment paa den maade som du tror
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:35 #43
-123 : Heller ikke her ! - Men åbenbart med nikolajdu
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:36 #44
hader du oxo dem du arbejder samme med? Team Internet(køge)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:36 #45
kommentar : damn du maa vaere en mega jyde

Sat det igang!!!
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:37 #46
det er da en gang *** at lukke ud "kun jer kbh'er der bader i jeres eget lort"
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:38 #47
Jeg EJER Team Internet
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:38 #48
ggrr fat hat naar jeg siger jyde tolker du det helt forkert FFS! du vil KUN gi de 4800 det er derfor jeg siger jyde!
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:39 #49
ja men tillykke
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:40 #50
-123- : Det var dig der fik mig igang !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvad så med den du kom med : "damn du maa vaere en mega jyde" .....
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:41 #51
lol FAT HAT
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:41 #52
damn du maa vaere en mega jyde" .....

Så hvis jeg sagde : damn du maa vaere en mega københavner!!

Hvad ville du syns om det?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:42 #53
Normalt så tiltaler man folk som danskere, uanset om de er sorte, gule, røde, hvide osv.
Det forstår du ikke?
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:46 #54
ville sige du er en abe
Avatar billede razor Nybegynder
15. juli 2002 - 03:47 #55
Nu stopper festen for dig brideonline.dk. Hvis jeg ser mere til dine flamewars ryger du ud prompte.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 03:48 #56
bride du har indgivet en anmeldelse på mig - interessant - Jeg har selvfølgelig sendt den videre.

- Jeg var faktisk lige ved at deaktivere dig. Forstår du ikke når jeg skriver at i bare skal droppe sådan en idiotisk diskussion. Du er ikke den eneste herinde - Jeg sidder stadigt og får mails fordi du skal lave flamewar mod gud og hver mand.

Så kan du kalde det at true og ja det er det også, men det har intet med jyder, udslæt eller hudorme at gøre - Det er simpelthen fordi du med det sprog du ofte lægger for dagen skræmmer gud og hver mand væk.

Og hvem husker ikke at du tidligere har diskuteret med stort set alle de andre co-admins - Og sådan set også uden held. Forstå nu at vi er ikke efter dig personligt - Det er egenligt bare dit sprog.

/Nikolaj
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:48 #57
hvad har nu er sorte, gule, røde, hvide  at gøre med det?
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 03:50 #58
jeg tror jeg kan faa dig til at fatte det
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:55 #59
razor -> Tjek i bunden !! http://www.eksperten.dk/spm/234451
Sorry! - Men det er min bror !!

Nikolajdu -> " Og hvem husker ikke at du tidligere har diskuteret med stort set alle de andre co-admins "
Kun fordi i ejer det hele! - I sidder kun i jeres stue, ligesom os andre, men alligevel, så tror i at i (eller du) at hele gotummet er jeres..

Jeg har set masser af "bøvl" med dig, men alligevel, du behøver ikke at bryde ind i denne diskussion.. Kan stadig ikke se hvad du vil?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 03:57 #60
at hele gotummet er jeres.. = at hele forummet er jeres..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 03:58 #61
Apropropos - Skal du så ikke lige læse dine egne idéer igennem her : http://www.eksperten.dk/spm/228026

Citat : "syns jeg ikke at spørgsmålet skal bombaderes med en masse urellevant pjat! Spøgeren er ligesom den der bestemmer hvem der skal ha' point!"

Ups den var værre...
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 04:01 #62
Øhm.... Nej den var ikke værre, da det er vores diskussion, og vi skal nok finde ud af det uden dig!
Kan ikke se hvorfor du genere os, og ikke finder dem der laver alt det andet lort
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 04:07 #63
Bride for sidste gang så læs hvad jeg skrev i mit andet indlæg : "der er bestemt ingen grund til at fylde ekspertens database op med den her type indlæg."

- Jeg synes bestemt det minder om din egen : "syns jeg ikke at spørgsmålet skal bombaderes med en masse urellevant pjat! Spøgeren er ligesom den der bestemmer hvem der skal ha' point!"

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 04:09 #64
Og nej det er ikke mig der har deaktiveret dig.
Avatar billede brideonline.dk2 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:11 #65
Åh nej dog ! - Jeg er blevet slettet!!!! Hvad skal jeg dog gøre???

Du er for langt ude! Du har fået magten til at overtage..!!
Vi kan kun side og vente på at det sker
Avatar billede brideonline.dk2 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:12 #66
tsk, tsk ,tsk og dobbelt tsk !!! - Det må admin afgøre
Sender bare dårlig reklame rundt
Avatar billede razor Nybegynder
15. juli 2002 - 04:14 #67
Det er mig der har foretaget deaktiveringen på baggrund af din klare overtrædelse af reglerne (og det faktum at du fik en klar advarsel)
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 04:23 #68
bri2>> dårlig reklame... ja til dit firma!
Avatar billede brideonline.dk2 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:26 #69
razor + -123- = Jeg har intet firma! (Lidt porno måske)

Me3n hvis du razor, virkelig tror på det, kan jeg ikke andet end ønske dig held og lykke i din karriere
Avatar billede brideonline.dk2 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:27 #70
"Det er mig der har foretaget deaktiveringen på baggrund af din klare overtrædelse af reglerne (og det faktum at du fik en klar advarsel)"

Hvilke regler har jeg overdrådt??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 04:30 #71
Avatar billede razor Nybegynder
15. juli 2002 - 04:30 #72
"[Det er ikke tilladt at] spamme, flame eller poste indlæg uden relevans for det aktuelle spørgsmål."

"Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone."
Avatar billede brideonline.dk2 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:34 #73
nikolkajdu siger : Hent porno, og hent film hvor de lede quinder under 13 får den i bamsen  (Nedenunder)
Avatar billede brideonline.dk2 Nybegynder
15. juli 2002 - 04:35 #74
I ER IKKE RIGTIG KLOGE !!! - Søg hjælp, snarest!!
Avatar billede -123- Nybegynder
15. juli 2002 - 04:38 #75
bri: det du faar ud af det her er bare at folk ikke vil ha noget at gøre med Team Internet, morten bonavent eller brideonline.dk
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. juli 2002 - 09:06 #76
brideonline.dk er ikke Morten Bonavent og ejer ikke Team Internet. Jeg har set og snakket med Morten Bonavent før, og den tone brideonline.dk fører her stemmer slet ikke overens med Mortens, så det er vist bare brideonline.dk der skal spille stor.

-123-: Jeg tror sagtens din ven kan få en 5000 for den maskine.
P4 1700 MHz er en okay processor, for den kan med garanti clockes til ~2100 MHz med den køler der er på. Skærmen specielt er en lækker sag, og derfor tror jeg sagtens at han kan få 5.000 for det hele.

Evt. mere hvis han er heldig :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
15. juli 2002 - 11:21 #77
Tak for mailsene :)

Bride.. Nu mistede jeg da også al respekt for dig. tsk
Avatar billede whatever Nybegynder
15. juli 2002 - 11:31 #78
Radiohead > Jeg kan kun sige at jeg ar enig :-)

Hvad ligner at svine hinanden på den måde børn?

Siden kl. 02.00 har jeg modtaget over 50 mails fra dette spørgsmål. Godt jeg ikke sidder på et 56K-modem ;-)
Avatar billede razor Nybegynder
15. juli 2002 - 13:04 #79
invisbleman, det ændrer jo ikke på at han har givet pågældende firma et ekstremt dårligt rygte nu.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. juli 2002 - 13:13 #80
razor: Det tvivler jeg nu på at han har når folk læser min kommentar.

Men hov ..

http://www.dk-hostmaster.dk/script/whois.php?query=brideonline.dk&lang=da

Det ser ikke synderligt godt ud ... hmm ..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. juli 2002 - 13:16 #81
Der er flere her :

http://www.interpay.dk/support.asp?faq_id=23
http://www.eksperten.dk/spm/69749  // danban
og også : Navn: NettoNet ApS Att.: Morten Bonavent
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. juli 2002 - 13:20 #82
DanBan / NettoNet / Team Internet er alle ejet af Bonavent Holding, ejet af Morten Bonavent :)

Men jeg har lige "checket" engang, og brideonline.dk *er* ikke Morten Bonavent, hvilket jeg heller ikke kunne forestille mig han var :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. juli 2002 - 13:21 #83
Okay, "Bonavent Invest Holding" :) (manglede Invest)
Avatar billede kasper3 Nybegynder
27. august 2012 - 14:19 #84
Du kan få 300kr for den.