Avatar billede pindski Nybegynder
20. juli 2002 - 18:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort med 256 mb ram

hej..

Er der nogle der kan komme med et kvalificeret bud på hvornår der kommer et grafikkort med 256 mb RAM.
Avatar billede ziton Nybegynder
20. juli 2002 - 18:58 #1
nej men hvis du vil have et godt så kan du da bar købe det her http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364707896
Avatar billede pindski Nybegynder
20. juli 2002 - 19:03 #2
hehe..ja..men der ligger en anden historie bag spørgsmålet...så det skal være med 256 mb RAM
Avatar billede rs2000 Nybegynder
20. juli 2002 - 21:17 #3
Du skal nok kun vente et år mere:-)

Det går rimeligt stærkt,med udviklingen,for tiden.
Avatar billede intel4004 Novice
20. juli 2002 - 23:27 #4
Det bliver noget allertidligst set med en model af enten Nvidias NV30 eller ATI's Radeon 9700 som vil understøtte maks 256MB ram.
Den kommer også til at understøtte den fremtidige DDR-II teknologi og AGP 8x(det er 2GB/s på agp-soklen - Læs: overall fotorealistiske textures i spil!!)...

Se her:
http://www.hardocp.com/article.html?art=MzI3
http://www.hardocp.com/article.html?art=MzMw

ATi’s Radeon 9700 delivered the most enjoyable gaming experience we have ever had on a PC. It is undoubtedly the speed king as we have seen it top GeForce4 Ti4600 scores in the last few days from between 25% to 300%. ATi is claiming double the performance of the nearest competition, and they can certainly prove that on more than just a couple of benchmarks. It is ATi’s turn to wear the crown and their hard work on the R300 over the last 18 months surely shows as they are bringing a product to market that they should be fully proud of.
Avatar billede pindski Nybegynder
22. januar 2003 - 16:45 #5
lukker spørgsmålet