Avatar billede sms30 Nybegynder
26. juli 2002 - 17:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvad skal jeg bruge win 2000 eller xp

Jeg har købt en P4 2260 Mhz, 256 mb ddr ram, 200 gb HD. GeForce 3, asus bundkort.

men jeg ved ikke om jeg skal installere windows 2000 eller xp.

Hvad synes du at jeg skal gøre.
sig noget af de ting som er bedst ved 2000 eller xp.

Hilsen
T.S
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2002 - 17:54 #1
Ja jeg syntes at sådan en kraftig computer fortjener XP :)
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2002 - 17:55 #2
Hvad skal du bruge computeren til??
Avatar billede sms30 Nybegynder
26. juli 2002 - 17:58 #3
jeg skal bare bruge den som spille computer, til at lave hjemmesider. og så alt det andet man har
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2002 - 18:00 #4
Jamen jeg vil foreslå XP på grund af det også er rigtig godt til spil...
Og når man har givet SÅ mange penge for XP ville det nok være klogt at bruge dét.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juli 2002 - 18:34 #5
xp er efter min mening langt det bedste styresystem, jeg har ikke oplevet de store problemer med det i forhold til da jeg brugte Win2k (3 år).
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juli 2002 - 18:36 #6
bruger selv et Asus P4B-E med en P4 1,5Ghz og XP kører suverænt godt på det board i forhold til det Soltek board jeg brugte forinden.
Avatar billede pindski Nybegynder
26. juli 2002 - 22:13 #7
Jeg synes helt klart at du skal bruge XP, da det er det mest stabile og bedst til spil og nettet.
Jeg oplevede at GTA3 hakkede en hel del i 2000, så jeg opgraderede til XP, og så forsvandt det. Jeg havde også en hel del problemer med Explorer i 2000, men det er også væk i XP. XP er også det bedste til Hardware, for det identificerer hardwaren med det samme og installerer det, for det meste uden at bruge driver-CD.
Avatar billede sms30 Nybegynder
16. august 2002 - 21:50 #8
point til mig he he
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. august 2002 - 22:05 #9
nå, så skal du bare ikke ha' hjælp mere!
Avatar billede retaxes Nybegynder
16. august 2002 - 22:07 #10
du begår lige netop en af den fejl man ikke skal lave på Eksperten, hvor man sidder og bruger sin tid på at besvare spørgsmål, for bagefter at få smidt et "point til mig he he" uden nogen som helst begrundelse, idiot!