Avatar billede mbj Nybegynder
29. juli 2002 - 03:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

maximize

Yup, en vurdering af www.maximize.dk

Udfra de klassiske emner:
-Brugervenlighed
-Design
-Farveharmoni

mbj
Avatar billede mbj Nybegynder
29. juli 2002 - 03:10 #1
og også lige load-tid, tak...
Avatar billede esoulman Nybegynder
29. juli 2002 - 03:11 #2
En cool side, kan godt lide den med de mørke farver og den lille skrift.
Menuen til højre synes jeg ikke har den fede skrifttype, den er ikke så læselig/cool at se på.

Må man se dine style properties til dine knapper under din gæstebog?
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
29. juli 2002 - 03:13 #3
menuen er lidt sløret. måske lidt hvidere tekst. ikke noget nyt at sige om brugervenligheden, den er god :) flot side
Avatar billede easysoft_studios Nybegynder
29. juli 2002 - 03:13 #4
load tiden er god, men det er svært at sige på en 512 forbindelse...
Avatar billede esoulman Nybegynder
29. juli 2002 - 03:14 #5
Load tid er pænt hurtig her, 256/256 adsl - dejligt du ikke bruger alt for meget grafik til at tynge den.
Avatar billede mbj Nybegynder
29. juli 2002 - 03:30 #6
esoulman: du må gerne tage dem fra kilden...
Avatar billede esoulman Nybegynder
29. juli 2002 - 03:33 #7
.Submitknap {
  background-color : #4E4E4E;
  border : 1px outset #666666;
  font-color: #666666;
  font-size: 10px;
}

Går ud fra det er den - jeg takker :)
Avatar billede ladyhawke Novice
29. juli 2002 - 08:49 #8
Siden ser godt ud!

Teksten er dog en smule mørk, lidt lysere ville give en bedre kontrast så det er nemmere at læse teksten. Fonten i menuen til venstre er ikke nem at læse...
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2002 - 09:32 #9
Lad os starte med brugervenlighed:

Det første der er at sætte en finger på er at man ikke kan læse hvad der står i menuen til højre, skriften er utydelig og farven ligger for tæt på baggrundsfarven. hvad generelt kendetegner din side.

jeg ville nok prøve med anden font og eventuelt enden tekst farve da man ikke kan læse det nu.

angående design er der jo ikke så meget at sige da det grafiske er sparet væk, men alligevel kan jeg da sige jeg synnes meget godt om enkeltheden, men ikke din topbar. den giver ingen mening og ser ike ud af noget så den er i mine øjne bare spildplads.

angående load tid er den ok, men det er jo klart når der ikke er noget grafik som sådanne.

angående din gæstebog ville jeg lave lidt serversite validering inden
jeg sætte det ind. For det første lkan jeg poste html, for det andet kunne du lave så den selv lavede www. eller .dk/com til links. og til sidst at den ikke skulle indsættenonget ved tomt felt.

det var vist kort hvad jeg havde at sige.

mvh.
Questis.dk
Avatar billede mbj Nybegynder
29. juli 2002 - 15:24 #10
Questis: Hvis du mener jeg har sparet grafikken væk, hvorfor synes du så at min topbar er spildplads?? Du taler jo dig selv imod..

Jeg er på vej med rettelser i gæstebogen
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2002 - 12:17 #11
det kan godt lyde som om jeg snakker mig selv imod, men det jeg mente med din topbar er at den ingen ide om siden giver og derved er spildplads, man skal jo ikke have grafik med for at have grafik, det skal have en funktion, hvad jeg ikke mener denne har som sådanne.

men du kan forklare hvorfor han skulle have 100 point for det korte svar ?
Avatar billede yousif Nybegynder
30. juli 2002 - 12:22 #12
Fed musik smag!!