Avatar billede geekpower Nybegynder
01. august 2002 - 23:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktionen...

Hejsa, er jeg den eneste der ikke føler at søgefunktionen er noget som helst....man får jo ALDRIG et resultat....Hvis søgningen er lukket så skriv det dog.....
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
01. august 2002 - 23:22 #1
Lignende spørgsmål stillet for 5 minutter siden:
http://www.eksperten.dk/spm/241796

Brug dog søgefunktionen til at se om andre har stillet lignende spørgsmål - eller noget... :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
01. august 2002 - 23:22 #2
ja jeg har også problemer med den.. :(((
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
01. august 2002 - 23:24 #3
Mon ikke det er fordi de lige har skiftet harddisk (og sikkert en del andet ud fra tiden det tog)?

Den virkede fint for forleden.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2002 - 07:51 #4
Jeg gætte på indexeringen er gået tabt ifbm. reinstallationen. Det betyder at alle 241200 (ca.) spørgsmål skal indexeres igen, før søgefunktionen fungerer optimalt. Det tog nogle dage sidst :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. august 2002 - 12:35 #5
Så ville det nok også hjælpe hvis folk tog sig sammen og skrev ordentlige og brugbare overskrifter.
Avatar billede geekpower Nybegynder
29. august 2002 - 09:49 #6
fd
Avatar billede geekpower Nybegynder
29. august 2002 - 09:49 #7
Nå nå