Avatar billede motte Nybegynder
02. august 2002 - 10:52 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Panasonic mp3 cd afspiller til bilen...

Jeg ved godt at dette spørgsmål ikke kun er computer relateret, men jeg er virkelig ved at være desperat!

Jeg har fornyligt købt mig en Panasonic mp3 afspiller til bilen, som bruger almindelige CDer brændt i en af ISO formaterne.

Jeg har prøvet samtlige formater understøttet af drevet samt flere forskellige typer CD-R, dog uden held... Ca. halvdelen af sangene lyder mærkelige og der er absolut ingen system i det!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. august 2002 - 10:59 #1
Hmm - har også lige installeret en (Goodman fra Aldi), og har ingen problemer

Jeg har dog et bud.

Du kan læse CD´erne i afspilleren - så kan det jo dårligt være ISO formatet.

Men hvad med selve MP3 formatet?? - der er jo kommet et nyt MP3Pro format, med advarsler om at "ældre" MP3 afspillere enten ikke kan afspille dem, eller i bedste fald kun i ca. halv kvalitet! - Det er ikke den fælde du er i??
Avatar billede motte Nybegynder
02. august 2002 - 11:02 #2
Jeg tror også selv at det er mp3erne den er gal med da det ikke er alle sangene den spiller mærkeligt! Kan man på en nem måde konvertere samtlige mp3er til et format som jeg definere?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. august 2002 - 11:05 #3
Jada - jeg bruger MusicMatch Jukebox:
http://www.musicmatch.com/download/plus/jukebox_intro.htm?os=pc&BTD=1
Hvor du kan konvertere en eller flere i ét hug.
Avatar billede motte Nybegynder
02. august 2002 - 11:07 #4
Det lyder godt... jeg prøvet lige at konvertere dem i weekenden og vender tilbage på mandag!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. august 2002 - 11:09 #5
Det gør du bare - men jeg er her nok først tirsdag. Held og lykke - det er ret fedt at have en CD kørende i dagevis uden at høre det samme nummer :-))
Avatar billede motte Nybegynder
02. august 2002 - 11:10 #6
Jeps... Jeg er også enormt glad for min, hvis det ikke lige var for det med lyden!
Avatar billede Beach Mester
02. august 2002 - 12:39 #7
--->ole_madsen
Hvornår har du købt den spille i Aldi?
Har lige været inde på deres site, og der står den ikke:-(
Hvad har du måtte bløde for den?

//Beach
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. august 2002 - 13:27 #8
Det er efterhånden nogle måneder siden - 2 måneder vil jeg tro, så du finder den nok ikke længere.
Sommerferien kom også imellem købet og installationen, og jeg har faktisk glemt prisen, men jeg mener det var omkring de 15-1600,-.

Den funger fint, bort set fra displayet, der er meget svært at se i dagslys, og blænder for meget i mørke.
Avatar billede motte Nybegynder
02. august 2002 - 13:42 #9
Avatar billede Beach Mester
19. marts 2003 - 04:06 #10
Skal vi ikke snart have lukket det spørgsmål her?
Det ser ikke ud som om der er nogle der kan hjælpe dig eller...........

//Beach
Avatar billede motte Nybegynder
19. marts 2003 - 08:24 #11
Jo, bestemt...

Min løsning på problemet var at smide lortet ud og købe en Sony som virkede, men ellers tak for hjælpen! :o)