Avatar billede zob Nybegynder
02. august 2002 - 21:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Headset...

Ja, jeg ska bruge et Headset da jegikke ka holde mine Højtalere ud!
Der komme rEcho og den Spiller music som for 13 år siden :D

DEn SkratS! og alt mulig skod så jeg ska ha et headset!

Men hvilket?
Det må også gerne være Højtalere... Under-> 450

Tror nemlig jeg ønsker mig dem :Þ til min Fødeselvsdag om 2 måneder...!
Avatar billede mnoergaard Nybegynder
02. august 2002 - 21:38 #1
du skal udpendsle det meget mere.!! hvad har du , hvad har du brug for, og hvad vil du give.!!

/Martin
Avatar billede xyborx Nybegynder
02. august 2002 - 21:41 #2
Jeg har et headset der fulgte med Microft Game Voice, som kostede 420kr da jeg købte den for 1-2 år siden. 420kr er nok lidt dyrt hvis du kan skal bruge headsettet, men GameVoice enheden giver en masse lækre muligheder for at lave stemmekommandoer. Det fungerer ved at GameVoice hører kommandoen, og derefter "trykker" på de taster man har valgt at den skal trykke på. Jeg har lavet det så jeg i Counter Strike kan sige fx "I'm in position", og så skriver+siger den det i Counter Strike vha af radio-knapperne.

Lyden i headsettet er ekstremt god (synes jeg ihvertfald). Jeg har seriøst aldrig hørt så god lyd i et headset til computere! Bassen er en del bedre end hvad man forventer af et computer headset

Mikrofonen er også en ok kvalitet. Signalet er en del bedre end på andre headsets jeg har prøvet, hvor man knapt nok kunne høre hvad jeg sagde. Jeg har specielt lagt mærke til at den ikke får særlig meget baggrundsstøj med (fx fra computeren), men alligevel giver en klar lyd.

Alt i alt vil jeg mene at headsettet er de 250 måske 300kr værd, ud af de 420kr som hele Game Voice sættet koster
Avatar billede zob Nybegynder
02. august 2002 - 21:47 #3
Tjaa.... Måske sku jeg sige at det sKAL være Headset med Microfon!
Avatar billede kolzie Nybegynder
03. august 2002 - 01:06 #4
http://www.sandberg.it/sandberg/hardware/12532.HTM
- mikrofonen kunne være i lidt bedre kvalitet og den ser også en lille smule stor og klodset ud, men den koster kun 149,- og jeg bruger den :)
Avatar billede kolzie Nybegynder
08. august 2002 - 12:31 #5
Hvaa sker der noget Emil?
Avatar billede zob Nybegynder
08. august 2002 - 13:36 #6
Faktisk dur min Computer ikke...

Bruger en anden men måske køber jeg en 450 mhz!

(juhuu! fremgang :D)

i ska nok få jeres point nu!

har fundet ud af at det er  noget med lydkortet--
Avatar billede xyborx Nybegynder
08. august 2002 - 19:31 #7
kolzie>
"...udstyret med en kondensatormikrofon på flex-arm, som du kender dem fra almindelige headsets."
Er det en god ting, eller en skidt ting..? :D
Personligt bryder jeg mig ikke om mikrofonerne på Sandbergs headsets. Har selv et par liggene, og skolen har købt en masse af dem.